عناوین اخبار

شکست سخت بوکسور المپیکی ایران/یک مبارزه و یک باخت در چین

تورنمنت آزاد چین هم اکنون در حال پیگیری است و «احسان روزبهانی» به عنوان تنها نماینده ایران در این رقابت ها روی رینگ رفت.
در وزن ۸۱ کیلوگرم این مسابقات، تنها شش بوکسور حضور دارند که بوکسور المپیکی ایران در دور نخست با قرعه استراحت روبرو شد تا بدون برگزاری مبارزه به مرحله نیمه نهایی برسد و مدال برنز خود را قطعی کند.
روزبهانی که مدت ها است زیر نظر مربی اختصاصی خود تمرین می کند و از امکانات بسیاری بهتری نسبت به دیگر بوکسورها برخوردار است، در نخستین مبارزه خود به مصاف «وانگ لی دا» از چین رفت.
احسان روزبهانی در راند اول برنده شد و بوکسور چینی پیروز راند دوم بود. در راند سوم و سرنوشت ساز و در حالی که نماینده چین از لحاظ امتیازی پیش بود، احسان روزبهانی به دلیل شدت ضربات وارده و آسیب دیدگی بازنده شد.
با این اوصاف وی با شکست در نخستین مبارزه خود در تورنمنت چین به مدال برنز رسید.
روزبهانی پیش از این و در آخرین مبارزه رسمی اش که در لیگ حرفه ای برگزار شده بود مقابل نماینده فرانسه ناک اوت شد و شکست خورد.
با توجه به اینکه بوکسور المپیکی ایران در دو مبارزه آخر خود با شکست سنگین رینگ را ترک کرده است، انتظار می رود مسئولان فدراسیون بوکس چاره ای اندیشیده و با توجه به فاصله اندک باقی مانده تا بازی های المپیک ۲۰۱۶ به دنبال تغییر در روند تمرینات بوکسور المپیکی کشورمان باشند.
روزبهانی مدت ها است با مربی اختصاصی تمرین می کند و در یک سال اخیر به جای پیشرفت در عملکرد خود، روند نزولی را در پیش گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا