شهر و جامعهعناوین اخبار

یک سال گذشته بهترین دوران زندگی‌ام بود/ پیشرفت شهر با تلاش شبانه‌روزی محقق می‌شود

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، جمالی‌نژاد ضمن عرض تبریک روز شهرداران و دهیاران به همکارانش در شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و به ویژه استان اصفهان اظهار داشت: باید توجه داشته باشیم که فعالیت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها مکمل یکدیگر است و هر آنچه در دهیاری‌ها توزیع متوازن خدمات و امکانات را داشته باشیم در واقع نسبت به کاهش مهاجرت به شهرها کمک کرده‌ایم.

وی در ادامه فعالیت یک ساله‌اش در شهرداری اصفهان را فوق‌العاده شیرین توصیف کرد و ابراز داشت: باید باور داشته باشیم که کار کردن برای مردم افتخاری است که همچون گردن‌آویزی به گردن انسان آویزان می‌شود.

شهردار اصفهان اضافه کرد: تا پیش از انتصاب به سمت شهردار اصفهان در سمت‌های مختلفی فعالیت داشته‌ام اما شیرینی که در این یک سال به دنبال خدمت مستقیم به مردم داشته‌ام بسیار خاص بوده است.

وی همچنین به برخی از نقصان‌های فعالیت در شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: ما این نقصان‌ها را پذیرفته و سعی در برطرف کردن آنها داشته‌ایم ضمن اینکه باید یادآور شوم که همه کشور و به ویژه شهرداری‌ها طی سال‌های اخیر با رکود شدید اقتصادی مواجه بوده‌اند و این امر عامل برخی از نقصان‌ها نیز بوده است.

جمالی‌نژاد شهر را به خانواده‌ای بزرگ و شهرداری را نیز به عنوان پدر خانواده توصیف کرد و بیان داشت: باید توجه داشته باشیم که شهر اصفهان دارای ۲۰۰ محله است و شهرداری به عنوان پدر این خانواده باید توزیع عادلانه خدمات در همه این محلات داشته باشد که این کار بسیار سخت است.

وی مدیریت شهر را فعالیتی بسیار پیچیده توصیف کرد و بیان داشت: همه توان خود را در یک سال گذشته به کار گرفته‌ایم که تا کمترین نقص را در یک سال گذشته داشته باشیم.

شهردار اصفهان شهروندان را بزرگ‌ترین پشتیبان و حامی شهرداری عنوان کرد و افزود: باید توجه داشته باشیم که شهروندان اصفهانی بسیار نجیب، کم توقع و منصف بوده‌اند و خدمت کردن به آنها بسیار شیرین است.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش خود را برای نازک کردن مرز بین شهروندان و مدیران شهری را به کار گرفته‌ایم، گفت: بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته در این زمینه به اندازه قابل توجهی موفق عمل کرده‌ایم.

جمالی‌نژاد با تاکید بر اینکه طی یک سال گذشته سعی بر آن داشته‌ایم تا در همه حوزه‌های ارائه خدمت به شهروندان ورود پیدا کنیم و برنامه‌ریزی‌هایی خوبی را نیز در این راستا انجام داده‌ایم، ادامه داد: بر این اساس در سال گذشته تدوین و رونمایی از برنامه‌های ۱۴۰۰ شهرداری، بودجه سال ۹۵ شهرداری، اولویت‌های فرهنگی شهر اصفهان، اطلس شهر اصفهان، برنامه فرهنگ ۶+ و فرهنگ ۳- انجام شده است.

وی برنامه‌ریزی را در واقع تعریف نقشه راه برای فعالیت‌های شهری با توجه به چالش‌ها و تهدیدهای موجود در شهر تلقی کرد و افزود: در این راستا در همه زمینه‌ها و حتی در برنامه‌های عمرانی و ورزشی با برنامه‌هایی جامع و دقیق عمل کرده‌ایم.

شهردار اصفهان در ادامه با بیان اینکه در ابتدای فعالیت خود در شهرداری اصفهان ۱۷ برنامه را در اولویت داشته و توانسته‌ام به میزان قابل توجهی به این برنامه دستیابی داشته باشم، افزود: از جمله مهم‌ترین این اولویت‌ها تبیین و اجرای گفتمان دانش‌محوری است که با همکاری همکارانم در شهرداری اصفهان به میزان قابل توجهی محقق شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا