پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

محدودیت های ترافیکی نماز عید سعید فطر در اصفهان اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی  استان اصفهان ،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران در خصوص محدودیت های ترافیکی پیرامون خیابان های اطراف محل برگزاری مراسم شهر اصفهان گفت این محدودیت ها از ساعت ۲۴ شب عید آغاز می شود و توقف هر گونه وسیله نقلیه در مسیر شرقی خیابان مصلی از این ساعت ممنوع می‌باشد.

وی افزود: از ساعت ۶ صبح روز عید تردد هرگونه وسیله نقلیه به غیر از اتوبوس‌های سازمان اتوبوسرانی از تقاطع مصلی، سیلو به سمت محل مصلی امام خمینی (ره) ممنوع است.

این مقام مسئول عنوان داشت: به هنگام اتمام نماز و خروج نمازگزاران محدودیت‌های تردد از مصلی امام خمینی(ره) به سمت مسیرهای منتهی از چهارراه فرایبورگ به سمت خیابان مصلی، از تقاطع شیخ مفید، مصلی به سمت مصلی امام خمینی(ره) ، به خیابان مصلی، از تقاطع مقبره بانو امین به سمت آزادگان و به سمت تخت فولاد ، خیابان آیت ا… خوانساری و تکیه بابا رکن‌الدین اعمال خواهد شد.

سرهنگ رضایی گفت: با توجه به یکطرفه شدن مسیر خیابان آیت ا… خوانساری به سمت شمال توقف وسایل نقلیه می‌بایست صرفا در همان مسیر شمال انجام پذیرد و اتوبوس های سازمان اتوبوسرانی جهت انتقال نماز گزاران ، صرفا در مسیر سیلوی بزرگ اصفهان استقرار می‌یابند.

رئیس پلیس راهور استان در خصوص محل پارک موتور سیکلت‌ها بیان داشت:راکبان موتورسیکلت می توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ همسطح روبروی فروشگاه هایپر واقع در خیابان مصلی قرار داده و برای پارک خودروهای جانبازان و معلولان نیز پارکینگ فروشگاه هایپر پیش بینی شده است.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست برای کمک به روانسازی ترافیک و سهولت در عبور و مرور تا حد ا برای رفتن به محل مراسم از ناوگان حمل و نقل عمومی سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی که به صورت رایگان ا سوی شهرداری اصفهان برای جابجایی نمازگزاران اختصاص یافته استفاده نمایند و از آوردن خودروهای شخصی خودداری کنند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا