شهر و جامعهعناوین اخبار

بقاع متبرکه اصفهان میزبان روزه داران بودند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هادی روح الامینی اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان و برپایی خوان گسترده میهمانی خداوند آستان مقدس ۱۱ امامزاده واجب التعظیم با برگزاری طرح ضیافت الهی میزبان مردم مومن و روزه دار ناحیه دو اصفهان بودند.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین در این مدت ۱۱ مبلغ بومی و دو مبلغ اعزامی از قم با اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان در راستای اجرای هرچه بهتر این ویزه برنامه همکاری و مشارکت کردند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهر اصفهان در ادامه افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری(دامت برکات) و با رعایت سادگی حرم مطهر ۴ امامزاده بزرگوار نیز در طول ایام ماه مبارک رمضان سفره های کریمانه خود را برای اطعام روزه داران گستراندند و ضیافت افطاری برپا کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد هادی روح الامینی در ادامه بیان کرد: دو محفل انس با قرآن کریم نیز در این ماه مبارک برپا شد و قاریان مطرح کشوری و همچنین فتحی عبدالرحمن از اساتید مصری قرآن کریم نیز در این محافل نورانی به تلاوت قرآن پرداختند همچنین به رسم هرساله نیز آستان مقدس ۹ بقعه متبرکه اصفهان روزانه به جزء خوانی قرآن کریم پرداختند و در طول این ایام قرآن کریم را به صورت دسته جمعی ختم کردند.

وی در ادامه گفت: همچنین با مشارکت خیرین نیکوکار نیز یک دستگاه تلویزیون شهری برای آستان امامزاده اسحاق(ع) به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال خریداری و در صحن این امامزاده واجب التعظیم نصب شد که این امر باعث شد که در شب های پرخیر برکت قدر کلیه زائران و مجاوران به آسانی بتوانند از ویژه برنامه ای که در حرم مطهر این امامزاده برگزار شد بهرمند شوند.

انتهای پیام/

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا