شهر و جامعهعناوین اخبار

از شناخت درست ذائقه مخاطبان تا ساخت سری جدید «اینجا اصفهان»

 

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از  اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، ماه رمضان، ماه اصلاح سبک زندگی مسلمانان و احیای ارزش‌های اخلاقی توصیه شده در دین مبین اسلام و فصل بازگشت به معبود و خودسازی است.

امسال شهرداری اصفهان در اقدامی نو و متفاوت و همچنین همکاری و تعامل خوب با صدا و سیمای مرکز اصفهان در شب‌ها و سحرهای نورانی ماه پرفضیلت رمضان با ویژه برنامه سحرگاهی «اینجا اصفهان» میهمان خانه‌های شهروندان نصف‌جهان شد.

پس از پخش موفقیت‌آمیز ویژه برنامه اینجا اصفهان از آغاز هفته نکوداشت تا پیش از ماه مبارک رمضان، سری دوم این برنامه نیز در سحرهای ماه بندگی خدا به روی آنتن رفت و توانست نظر مخاطبان، مسئولان و منتقدان را به خود جلب کند.

شهرداری بدون هیچ توقعی برای پخش برنامه «اینجا اصفهان» به میدان آمد

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان که در استودیو پخش آخرین ویژه برنامه سحرگاهی «اینجا اصفهان» حضور یافته بود، ضمن تقدیر از تمامی دست‌اندرکاران اجرای این برنامه اظهار کرد: امسال مردم استان اصفهان در سحرهای ماه مبارک رمضان از برنامه‌ اینجا اصفهان لذت بردند و بازخوردهای بسیار خوبی از سوی آنها و مسئولان به صدا و سیمای مرکز اصفهان رسید.

مسعود احمدی‌افزادی افزود: شهرداری اصفهان نیز بدون هیچ توقع و چشم‌داشتی برای برگزاری این برنامه به میدان آمد و در وقت رحمانی سحرهای ماه مبارک رمضان شریک اجرای این برنامه شد.

وی اضافه کرد: این برنامه اسم علمای بزرگ را زنده کرد و تشییع پیکر شهید مدافع حرم در یکی از سحرهای ماه مبارک رمضان در این برنامه با استقبال چشمگیر بینندگان مواجه شد.

«اینجا اصفهان» زمینه نشاط معنوی مردم در سحرهای ماه رمضان را فراهم کرد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در خصوص برنامه «اینجا اصفهان» گفت: برگزاری این برنامه با رویکرد جدیدی که داشت نسبت به سال‌های گذشته بسیار بهتر بود و زمینه نشاط معنوی مردم را در زمان سحر فراهم کرد.

عدنان زادهوش با اشاره به اینکه تقویت این برنامه و استفاده از کارشناسان برجسته برای ارائه آموزش مسایل دینی تاثیر بسزایی در جذب مخاطبان داشت، اضافه کرد: با وجود اینکه این برنامه برای نخستین بار در سحرهای ماه مبارک رمضان تولید و پخش شد توانست مخاطبان زیادی را به خود جلب کند و از این رو پیش‌بینی می‌شود در آینده خروجی بهتری داشته باشد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: امیدواریم این برنامه در سال‌های آینده با برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود ادامه پیدا کند.

اینجا اصفهان؛ برنامه‌ای با مخاطبان کشوری

مجری ویژه برنامه سحرگاهی «اینجا اصفهان» نیز در گفت‌وگویی اظهار کرد: خدا را شاکرم که توفیق اجرای این برنامه به عنوان مجری نصیب من شد تا در خانه‌های مردم و سر سفره‌های سحری آنان حضور پیدا کنم.

حمید راستی با بیان اینکه مخاطبان این برنامه ما را به عنوان محرم خود می‌دانستند و درد دل‌های خود را با ما در میان می‌گذاشتند، تصریح کرد: این موضوع نشان‌ از میزان رضایتمندی مردم از این برنامه که با همکاری شهرداری اصفهان روی آنتن ‌رفت، دارد.

وی ادامه داد: از بین هزاران پیامکی که هر شب برای برنامه ارسال می‌شد یک نفر توفیق زیارت حرم مطهر رضوی را پیدا می‌کرد اما با این وجود مردم حضور خود در این برنامه به این دلیل که یک برنامه معنوی بود اعلام می‌کردند تا نامشان در زمره زائران حرم مطهر قرار بگیرد.

مجری ویژه برنامه سحرگاهی «اینجا اصفهان» با بیان اینکه بیننده‌های ما دائمی و از سراسر کشور بودند، تاکید کرد: این موضوع سبب می‌شد ما در کاری که قرار بود ارائه دهیم دقت زیادی داشته باشیم تا برنامه مورد قبول مردم و اهل‌بیت (ع) قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه تعداد یک میلیون پیامک میزان مشارکت مردم در طول یک ماه بود، افزود: همچنین با طرح ختم صلوات تقدیم به ساحت مقدس صاحب‌الزمان (عج) که در این برنامه در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان به نمایش درآمد، نزدیک به ۶ میلیون ذکر صلوات به ساحت مقدس ایشان تقدیم شد که مردم آن را تقبل کردند.

راستی گفت: از دیگر ویژگی‌های برنامه ما وجود پرچم بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) و حضرت اباالفضل (ع) بود که مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفت.

وی اضافه کرد: اگر حمایت روابط عمومی شهرداری اصفهان نبود، این برنامه هیچگاه روی آنتن نمی‌رفت.

شناخت درست ذائقه مخاطبان در ویژه برنامه سحرگاهی «اینجا اصفهان»

شهردار اصفهان هم ضمن تقدیر از تعامل و همکاری صدا و سیمای مرکز اصفهان با شهرداری در پخش ویژه برنامه سحرگاهی اینجا اصفهان گفت: امسال شبکه اصفهان متفاوت‌تر از سال‌های گذشته میهمان خانه‌های مردم در سحرهای ماه مبارک رمضان بود.

مهدی جمالی‌نژاد با بیان اینکه شهرداری اصفهان به دنبال تعامل اجتماعی بیشتر با شهروندان است، اظهار کرد: پخش اینگونه برنامه‌ها که مخاطبان زیادی را در لحظات ملکوتی ماه مبارک رمضان به خود جذب می‌کند، اعتماد مردم به صداوسیما را افزایش می‌دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان در صدد ارتباط و تعامل بیشتر با تمام رسانه‌ها و به ویژه صداوسیما است، افزود: رسانه‌ها بهترین یار و همراه مدیریت شهری در بحث‌های خدمات‌رسانی، اجتماعی و تعاملات با مردم هستند و تعامل شهرداری و رسانه‌ها با برگزاری برنامه‌هایی همچون اینجا اصفهان روز به روز بیشتر می‌شود.

شهردار اصفهان بیان کرد: سحرهای ماه مبارک رمضان بهترین و معنوی‌ترین لحظات در ماه مبارک رمضان است و برنامه «اینجا اصفهان» با شناخت درست از ذائقه مردم توانست با پخش آیتم‌های متفاوت و جذاب که ارتباط زیادی با حال و هوای زمان سحر داشت، مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب کند.

پخش سری جدید برنامه اینجا اصفهان از یکشنبه هفته آینده

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان نیز در ادامه ضمن قدردانی ویژه از حمایت‌ها و تعامل صدا و سیمای مرکز اصفهان و همچنین تهیه‌کننده، کارگردان و تمامی عوامل ویژه برنامه سحرگاهی «اینجا اصفهان» گفت: از ابتدای سال جاری جلسات فراوانی برای تغییر در برنامه سیمای شهر با حضور کارشناسان و مسئولان با هدف افزایش رکن اصلی برنامه یعنی مخاطب برگزار شد و این برنامه با تغییر نام به «اینجا اصفهان»، در محتوا و شکل هم دچار تغییرات فراوانی شد.

هادی نباتی‌نژاد افزود: اینجا اصفهان همزمان با آغاز هفته نکوداشت اصفهان در اردیبهشت ماه تا پیش از آغاز ماه مبارک رمضان در فضای متفاوت میدان امام (ره) به روی آنتن رفت و به مرور زمان جای خود را در میان بینندگان شبکه اصفهان باز کرد و با استقبال گسترده‌ مردم در محل پخش برنامه و تماشاگر تلویزیونی مواجه شد.

وی بیان کرد: با آغاز ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه سحرگاهی اینجا اصفهان از سیمای مرکز اصفهان به روی آنتن رفت و با پخش قسمت‌های مختلف متناسب با حال و هوای سحر توانست مخاطبان بسیار زیادی به خود جذب کند.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان ادامه داد: هر شب به طور میانگین ۶۰ تا ۷۰ هزار پیامک به سامانه پیامکی این برنامه ارسال می‌شد که نشان‌ از برنامه‌ریزی صحیح و ارتباط‌ و اجرای موفق برنامه اینجا اصفهان دارد.

وی تصریح کرد: پخش آیتم وصیت‌نامه بزرگان و علمای مطرح کشور، توجه ویژه به شهدا در آیتم‌های مختلف و تشییع پیکر شهید مدافع حرم در یکی از شب‌های این برنامه‌، از بخش‌های پربازدید و پرمخاطب ویژه برنامه اینجا اصفهان در سحرهای ماه مبارک رمضان بود که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه شد.

نباتی‌نژاد همچنین از پخش سری جدید برنامه اینجا اصفهان از روز یکشنبه هفته آینده خبر داد و اظهار کرد: سری سوم اینجا اصفهان پس از پخش سه شب جشن ویژه عید سعید فطر، در استودیو جهان نما از سیمای مرکز اصفهان پخش خواهد شد.

وی اضافه کرد: در سری جدید برنامه اینجا اصفهان نیز سعی شده تا احترام به مخاطب حفظ شود و سیر صعودی برنامه ادامه یابد.

مدیر روابط عمومی شهرداری اصفهان افزود: در آینده با ارتباط خوبی که با رسانه‌ها برقرار شده برنامه‌های ویژه از ظرفیت‌ها و معرفی اصفهان به روی آنتن شبکه‌های استانی و سراسری می‌رود و مجموعه روابط عمومی شهرداری با برنامه‌های جدید و خلاق در شهر وظایف خود را انجام می‌دهد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا