عناوین اخبار

۵ مدال طلا دستاورد نوجوانان ایران در روز نخست رقابت های کشتی آسیا

به گزارش سرمایه گستران و به نقل از فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا از روز ۵شنبه ،هفدهم تیرماه در شهر تایچونگ کشور چین تایپه (تایوان) آغاز شد و هر پنج نماینده ایرانی صعود کننده به دیدار نهایی با غلبه بر رقبای خود مدال طلای این مسابقات را از آن خود کردند.

در وزن ۴۲ کیلوگرم کشتی فرنگی، امید آرامی که نمایندگان کشورهای هند، قرقیزستان، کره شمالی را شکست داده و راهی دیدار نهایی شده بود، روهان پراکاش دیگر نماینده هند را با نتیجه ۲ برصفر از پیش رو برداشت و قهرمان شد.
در وزن ۴۶ کیلوگرم نیرمحمد مهرابی نیز پس از استراحت در دور نخست، نمایندگان چین تایپه،چین را در دورهای بعد شکست داد و فینالیست این وزن شد. او در دیدار نهایی با نتیجه ۳ برصفر بر اربک ارگاشیف از ازبکستان غلبه کرد و طلا گرفت.
در وزن ۵۰ کیلوگرم نیز محمد حسینوند با غلبه بر نمایندگان کشورهای چین، قزاقستان و هند راهی دیدار نهایی شد. او در فینال با نتیجه ۱۰ بر ۵ آکیل بیک کوتوبیک را شکست داد و قهرمان شد.
سید ابوالفضل هاشمی در وزن ۸۵ کیلوگرم کشتی آزاد نیز نمایندگان کشورهای مغولستان، ژاپن و هند را شکست داد. او در دیدار نهایی این وزن دیگر نماینده هند را از پیش رو برداشت و قهرمان شد.
در وزن ۱۰۰کیلوگرم کشتی آزاد نیز سید مهدی هاشمی در سه مبارزه متوالی با غلبه بر نمایندگان کشورهای هند،مغولستان و قرقیزستان به فینال راه پیدا کرد و در این دیدار با نتیجه ۴بر ۲ نماینده قزاقستان را شکست داد و ضمن کسب عنوان قهرمانی، مدال طلا گرفت.
برخی از تیم های شرکت کننده دراین رقابت ها دربعضی از اوزان دو نماینده دارند.
پنج نماینده دیگر کشتی کشورمان امروز (جمعه) به مصاف حریفان می روند و برای کسب عنوان قهرمانی با رقبای خود مبارزه می کنند.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا