عناوین اخبار

شکست استقلال در دیدار تدارکاتی مقابل آرارات ایروان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از باشگاه استقلال،آبی پوشان تهران از ساعت ۱۹ امروز در دیداری دوستانه در ارمنستان به مصاف آرارات رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود تیم آرارات به پایان رسید.
علیرضا منصوریان در نیمه نخست این دیدار با ترکیب مهدی رحمتی، هرائر مگویان، میثم مجیدی، رابسون، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، مجید حسینی، بختیار رحمانی، یعقوب کریمی، بهنام برزای و علی قربانی در مقابل حریف به میدان رفت که تلاش دو تیم در پایان ۴۵ دقیقه گلی در بر نداشت.
در نیمه دوم ،استقلال با چند تغییر در زمین حاضر شد . مهدی رحمتی، محمد حسین کنعانی زادگان، امین حاج محمدی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، امید نورافکن، فرشید باقری، آرش افشین، محسن کریمی، جابر انصاری و کاوه رضایی ۱۱ بازیکن این تیم را تشکیل می دادند.
تغییر ترکیب استقلال در نیمه دوم نه تنها نتیجه و گلی برای این تیم به همراه نداشت بلکه این آراراتی ها بودند که در دقیقه ۶۳ بازی دروازه رحمتی را گشوده و در نهایت پیروز این دیدار تدارکاتی شدند.
گل آرارات بر روی یک ضد حمله در حالی به ثمر رسید که استقلال در این دیدار موقعیت های زیادی را از دست داد و حریف این تیم تنها به دنبال استفاده از ضد حملات بود. در یکی از صحنه های حساس بازی در حالیکه افشین در آستانه تک به تک شدن با دروازه بان قرار داشت بازیکن تیم حریف با خطا وی را سرنگون کرد و پس از آن یک بازیکن دیگر جانشین یار اخراجی تیم آرارات شد.
اردوی تدارکاتی تیم فوتبال استقلال تهران در ارمنستان از ۱۴ تیر ماه آغاز شده و ۱۲ روز به طول می انجامد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا