پیشخوانعناوین اخبار

کاهش نرخ دلار و جهش قیمت سکه در بازار آزاد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران٬ یک یورو در بازار آزاد تهران تا لحظه مخابره این خبر با ۱۶۹ ریال افزایش قیمت نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته (سه شنبه ۱۵ تیرماه)، ۳۹ هزار و ۳۱۶ ریال و هر پوند انگلیس با ۴۸۰ ریال کاهش قیمت، ۴۶ هزار و ۷۰۰ ریال مبادله شد.

امروز صرافان یک قطعه سکه طلای تمام بهار آزادی طرح قدیم را با ۴۰ هزار ریال افزایش قیمت، ۱۱ میلیون و هشت هزار ریال ارزشگذاری کردند.
همچنین نیم سکه با ۶۰ هزار ریال افزایش قیمت و ربع سکه طلای بهار آزادی با ۳۰ هزار ریال افزایش نسبت به سه شنبه هفته قبل به ترتیب پنج میلیون و ۵۸۰ هزار ریال و دو میلیون و ۹۵۰ هزار ریال داد وستد شد.
برپایه معاملات امروز، هر قطعه سکه یک گرمی طلا با ۳۰ هزار ریال افزایش قیمت، یک میلیون و ۹۱۰ هزار ریال و یک گرم طلای ۱۸ عیار نیز یک میلیون و ۱۳۲ هزار و ۴۱۰ریال فروخته شد.
نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز با ۲۲ دلار و ۲۰ سنت افزایش قیمت نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته، یک هزار و ۳۶۶ دلار و ۴۰ سنت اعلام شده است.
صبح امروز محمد کشتی آرای رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت وگو با ایرنا اظهار کرده بود: معاملات طلا در ایران به دلیل ترس ناشی از کاهش یا افزایش یکباره قیمت جهانی طلا با احتیاط انجام می شود و هفته گذشته معامله ها به پایین ترین میزان خود رسیده بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا