شهر و جامعهعناوین اخبارمسکن و عمران

اقدامات انجام شده برای ایمن‌سازی سفرهای تابستانی / شناسایی و بهبود نقاط حادثه‌خیز در محورهای اصلی استان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان ،حجت الله غلامی مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان درباره اقدامات انجام شده برای ایمن سازی سفرهای تابستانی در استان اصفهان گفت: شروع ارائه خدمات سفری تابستان همزمان با تعطیلات عید فطر انجام شد

وی ادامه داد: برای اینکه کمترین حادثه در طول تابستان داشته باشیم اقدامات لازم برای سفرهای تابستانی را بعد از نوروز شروع کردیم  وی تصریح کردایمن‌سازی بیشتر راه‌ها با نصب تابلو وعلائم ایمنی و اصلاح شانه‌ها با توجه به این که با کمی انحراف از محور اصلی می‌تواند حادثه آفرین شود و نیز اصلاح قوس‌ها از جمله اقدامات انجام شده در این بخش است.

وی ادامه داد: از بین نقاط پر تصادف ۱۰۹ نقطه در محورهای شمال، جنوب، شرق، غرب استان که بیشترین آمار تردد را دارد شناسایی که در خصوص رفع این نقاط، اقدامات پیشگیرانه انجام گرفته است.

غلامی با بیان اینکه قسمت دیگری از اقدامات ایمن‌سازی در فرایند سفرها انجام می‌شود گفت: این اقدامات شامل آشکار سازی نقاط حادثه‌خیز برای رانندگان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ادامه داد: برای ایمن سازی سفرهای تابستانی، اکیب‌های راهداری شامل۱۰۰ اکیب راهداری به استعداد ۶۰۰ نیروی راهدار در طول راههای استان مستقر شده اند.

وی با بیان اینکه یکی از دلایلی که می‌تواند باعث حوادث جاده ای شود خستگی راننده است افزود: برای جلوگیری از این مشکل ایستگاه‌هایی به نام «امنیت سلامت» با همکاری پلیس راه، اورژانس و هلال احمر در طول مسیرهایی که نیاز به استراحت وجود دارد، فعال شده است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا