پیشخوانعناوین اخبار

یزدانی چشم‌انتظار تصمیم شورای فنی/ کاپیتان ایران به برزیل می‌رسد؟

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، رضا یزدانی که اوایل سال جاری دچار مصدومیت جدی از ناحیه آشیل پا شد، ناخواسته تمرینات همیشگی و سنگین را کنار گذاشت و برای رسیدن به المپیک ریو، اقدامات درمانی خود را آغاز کرد. او در شرایطی درمان و فیزیوتراپی و سپس تمرینات سبک خود را پیگیری و پشت سر گذاشت که بسیاری از پزشکان معالج، عمل جراحی را برای درمان کامل و قطعی او تجویز کردند که البته تن دادن به جراحی نیز باعث می‌شد یزدانی قطعا المپیک را از دست دهد. به همین دلیل او برای محک زدن شانس و توان خود درد و سختی را به جان خرید و فعلا از انجام جراحی منصرف شد تا شاید با درمان موقت و تمرینات ویژه، رویای المپیکی خود را محقق کند.

خوشبختانه یزدانی در این مدت با روند درمانی مطلوب و چشمگیری همراه بود و حتی از چندی پیش تمرینات سنگین‌ و پرفشار خود را در کنار دیگر اردونشینان آغاز کرده و هر روز هم با انگیزه بیشتر و روحیه بهتری به هدفش می‌اندیشد. آزادکار پرافتخار وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی ایران بارها اعلام کرده تنها یک مدال المپیک در کارنامه کم دارد و به همین دلیل از هیچ تلاش و کوششی برای دستیابی این خواسته بزرگ دریغ نخواهد کرد.

اما در سوی دیگر، اعضای شورای فنی کشتی آزاد هنوز معتقدند یزدانی باید تا آخرین روز اعزام تیم ملی به المپیک ریو زیر نظر باشد تا با اطمینان خاطر بیشتری در ترکیب ملی‌پوشان قرار گیرد. در این راستا رسول خادم و اعضای کادر فنی تیم ملی نیز گزارشی کامل و جامعی از عملکرد و روند درمانی یزدانی تهیه کرده و قرار است بزودی به شورای فنی ارائه دهند تا در نهایت تکلیف پلنگ جویبار برای حضور در المپیک مشخص شود. رسول خادم در این گزارش اظهار امیدواری کرد یزدانی به شرایط حضور در المپیک رسیده و هم اکنون پس از پشت سر گذاشتن تمرینات سبک اردوهای قبلی، توانسته به مرحله جدیدی از تمرینات پرفشار، سنگین و فنی وارد شود.

بدین ترتیب حالا نوبت شورای فنی است که با توجه به گزارش کادر فنی نسبت به حضور کاپیتان باانگیزه و باتجربه کشتی آزاد در المپیک تصمیم بگیرد. البته نباید فراموش کرد گزینه جوان، باانگیزه اما کم تجربه‌ای بنام امیر محمدی نیز مد نظر شورای فنی است که در صورت عدم آمادگی یزدانی، او باید دوبنده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در المپیک را بر تن کند.

م:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا