اقتصاد پرداخت و بانکپیشخوانعناوین اخبار

ارائه خدمات درمانی تأمین اجتماعی با کد ملی

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، علی همتی، درباره حذف دفترچه‌های درمانی در مراکز ملکی تأمین اجتماعی اظهارکرد: از ابتدای مرداد، استفاده از دفترچه‌های درمانی در مراکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی (مراکز درمانی‌ای که متعلق به سازمان تأمین اجتماعی است و طرف قرارداد نیست) حذف می‌شود.

وی افزود: بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی با مراجعه به مراکز درمانی ملکی سراسر کشور می‌توانند با ارائه کد ملی خود، خدمات درمانی لازم را دریافت کنند.

همتی گفت: در حال حاضر، دفترچه‌های درمانی تأمین اجتماعی با شکل جدیدی صادر می‌شود و استفاده از این دفترچه‌ها در مراکز طرف قرارداد سازمان تأمین اجتماعی خواهد بود.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی بیان کرد: در دفترچه‌های جدید درمان نیز اعلام تشخیص بیماری حذف شده است، چرا که این مورد از مسائل خصوصی افراد محسوب می‌شود.

همتی درباره ارائه کارت هوشمند درمان نیز اظهار داشت: هم‌اکنون نسخ الکترونیک و استفاده از سیم‌کارت‌های هوشمند درمانی نیز در دستور کار سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفته است.

وی درباره ارائه تجهیزات جدید در مراکز ملکی تأمین اجتماعی نیز گفت:‌ تمامی دستگاه‌های رادیولوژی آنالوگ در مراکز درمانی تأمین اجتماعی به دیجیتال ارتقا یافته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا