پیشخوانعناوین اخبار

پیروزی قاطع استقلال در دومین بازی دوستانه

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،،سید مهدی رحمتى، هرایر مگویان، خسرو حیدرى، امید ابراهیمى، رابسون، جابر انصارى، کاوه رضایی، امید نورافکن، فرشید باقرى، بختیار رحمانى و وریا غفورى ترکیب امروز استقلال مقابل حریف ارمنستانی را تشکیل می دهند.
دیدار تیمهای استقلال و گانزاسار ارمنستان از ساعت ۱۹:۳۰ امروز به وقت تهران آغاز شده است.

حدود پنجاه هوادار در ورزشگاه تیم استقلال را تشویق می کنند. پرچم هاى ایران توسط سفارت ایران بین هواداران توزیع شد.

استقلال در این دیدار با پیراهن دوم خود به میدان رفته است .

حریف امروز استقلال از لیگ برتر ارمنستان است و پارسال در این لیگ چهارم شده است ضربه زیباى خسرو حیدرى در دقیقه بیست که در نهایت توپ وارد دروازه نمی شود.

پاس زیباى امید ابراهیمى و ضربه تمام کننده جابر انصارى که نخستین گل برای استقلال به ثمر می رسد و جابر انصاری پاس زیبای خسرو حیدری را تبدیل به گل دوم استقلال کرد.

جابر انصاری با یک ضربه چیپ زیبا گل سوم خودش و استقلال را وارد دروازه تیم حریف کرد.

پایان نیمه اول با نتیجه سه بر صفر به سود استقلال

بازیکنانی که با تصمیم منصوریان در نیمه دوم برای استقلال به میدان خواهند رفت پیش از پایان نیمه اول بدنهای خود را زیر نظر جونز گرم کردند.

*در نیمه دوم تعویض برای استقلال:فرشید اسماعیلی، امین حاج محمدی، یعقوب کریمی، آرش افشین، محسن کریمی، میلاد زکی پور، بهنام برزای، علی قربانی، میثم مجیدیاین بازیکنان در دقیقه ۶۰ نیمه دوم به جای  جابر انصاری، کاوه رضایی، فرشید باقری، خسرو حیدری، رابسون، بختیار رحمانی، امید نورافکن، امید ابراهیمی و وریا غفوری وارد زمین شدند و به این ترتیب ترکیب استقلال در دقیقه ۶۰ نیمه دوم کامل تغییر کرد و تنها کاپیتان مهدی رحمتی از ابتدا در میدان حضور دارد.

پنالتی برای استقلال بر روی قربانی صورت گرفت بازیکن تیم حریف با کارت قرمز داور رو به رو شد اما تیم حریف یک بازیکن را جانشین یار اخراجی کرد تا بازی یازده به یازده ادامه یابد.

یعقوب کریمی این پنالتی را در دقیقه ۷۰ وارد دروازه حریف کرد و استقلال چهار بر یک از حریف خود پیش افتاد و تا دقیقه ۸۵ بازی با همان نتیجه چهار بر یک در جریان بود .

*پایان بازی با نتیجه چهار بر یک به نفع استقلال ایران

استقلال با سه گل انصاری و تک گل یعقوب کریمی تیم لیگ برتری ارمنستان را شکست داد.

پس از پایان بازی ایرانیان حاضر در ورزشگاه از منصوریان تشکر کردند و سرمربی استقلال نیز به سمت آنها رفت و برای لحظاتی با هواداران صحبت کرد و عکس یادگاری انداخت.

م:خبرنگاران جوان
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا