پیشخوانحوادث پلیسعناوین اخبار

نجات راننده از میان آهن پاره‌های نیسان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در پی اطلاع رسانی این حادثه از سوی رانندگان خودروهای عبوری به سامانه ۱۲۵، بلافاصله نیروهای آتش نشانی ایستگاه ۱۶ و گروه های امداد و نجات ۵ و ۷ با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران در ساعت ۷:۲۶ دقیقه صبح امروز خود را به بزرگراه آزادگان، زیر پل فتح رساندند.

افسر آماده منطقه ۴ عملیات سازمان آتش نشانی تهران در مورد این حادثه اظهار داشت: یک دستگاه خودرو نیسان در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان در حال حرکت بود که ناگهان به علت نامشخصی از مسیر اصلی خارج و پس از برخورد با گاردریل کنار بزرگراه، واژگون شد.

حجت الله قاسمی با اشاره به مجروح و گرفتار شدن راننده نیسان وانت در داخل کابین در هم پیچیده آن، افزود: آتش نشانان به سرعت با نصب علائم هشدار دهنده در مسیر بزرگراه، بررسی خودرو از نظر نشت بنزین و قطع جریان برق خودرو، محل حادثه را ایمن سازی کردند و با بکارگیری تجهیزات هیدرولیکی نجات، مشغول امدادرسانی به راننده خودرو شدند.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی در یک عملیات نفسگیر راننده ۴۴ ساله خودرو وانت که در شرایط بسیار ناایمنی قرار داشت را از بین آهن پاره های اتاقک خودرو خارج کردند و وی را برای انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

افسر آماده منطقه ۴ عملیات سازمان آتش نشانی تهران با اعلام این که خودرو وانت با کمک آتش نشانان به حالت اولیه بازگردانده و تحویل عوامل انتظامی شد، خاطرنشان کرد: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهور در حال بررسی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا