شهر و جامعه

آغاز بهره‌برداری از باند دوم جاده طریق‌الرضا در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان،حسن روحانی رییس جمهوری در این ویدیو کنفرانس گفت: با سلام و درود و تهیت به مردم فهیم وبزرگوار اصفهان و با تشکر از مسئولان استان و  استاندار محترم و همه دستاندرکاران با حول و قوه الهی و با نام علی بن موسی الرضا(ع) پروژه راه اصلی نائین-انارک، خور، طبس را آغاز بفرمایید. علی برکت الله.

رسول زرگرپور استاندار اصفهان در این مراسم که در محل پروژه ودر شهرستان نایین به صورت زنده انجام شد به رییس جمهور گفت: جناب آقای رییس جمهور، در سفر شمابه اصفهان که در سالگرد آن هستیم، ۳۶ طرح با اعتباری بالغ بر ۷هزار میلیاردریال تا پایان سال انجام شده که ۱۰ طرح آن به بهره‌برداری رسیده و طرح جاده نایین انارک هم به عنوان بخشی از جاده معروف طریق‌الرضا است و مردم اصفهان می‌توانند از طریق این جاده به بارگاه ملکوتی امام  هشتم (ع) برسند. این طرح به طول ۷۰ کیلومتر در حال انجام است که ۳۰ کیلومتر از آن امروز با دست شما به بهره‌برداری می‌رسد و ۴۰ کیلومتر باقیمانده با اعتباراتی که انشاءالله اختصاص خواهدیافت تا پایان سال ۹۵ به بهره‌برداری خواهد رسید.

حجت اله غلامی مدیر کل راه و شهرسازی اصفهان نیز در این مراسم درباره افتتاح این جاده اظهار کرد: این جاده طریق‌الرضا نام دارد که سفر به مشهد مقدس از اصفهان از طریق این جاده را تسهیل و موجب کاهش مسیر می‌شود. مسافت کل این جاده۷۰ کیلومتر است که ۳۰ کیلومتر آن با اعتبار بالغ بر ۱۵۵میلیارد ریال که تاکنون هزینه شده، امروز افتتاح شد.

غلامی در ادامه گزارشی در خصوص تمامی پروژه‌های استان در حوزه راه و شهرسازی ارایه داد و افزود: ۹۰ پروژه راهسازی و راهداری، ۱۰ هزار و ۴۲۳ واحد مسکن مهر در استان به بهره‌برداری رسیده که پروژه احداث باند دوم نایین به انارک به طول ۳۰ کیلومتر که به بهره‌برداری رسید، یکی از آنهاست

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا