پیشخوانعناوین اخبار

لیگ جهانی والیبال؛ برزیل و صربستان در دیدار نهایی

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ، مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی والیبال سال ۲۰۱۶ با دو دیدار در لهستان پیگیری شد.

در نخستین مسابقه تیم های صربستان و ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی صربستان در ادامه روند مثبت خود در این رقابت ها، موفق به شکست سه بر دو ایتالیا شد و به عنوان نخستین تیم به دیدار نهایی راه یافت.
ملی پوشان صربستان در ست های اول و چهارم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۸ مغلوب ایتالیا شدند اما در ست های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۳ و ۱۵ بر ۱۱ به پیروزی رسیدند تا به نهمین برد خود در لیگ جهانی ۲۰۱۶ دست یابند.
صربستان تا کنون شش بار به مقام نایب قهرمانی لیگ جهانی والیبال دست یافته است اما هنوز بر روی سکوی نخست این رقابت ها قرار نگرفته و در این دوره از رقابت ها برای هفتمین بار بخت خود را برای کسب قهرمانی خواهد آزمود.
در دومین دیدار این مرحله تیم های برزیل و فرانسه به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه فینال زودهنگام از سوی کارشناسان والیبال نام گرفته بود.
تیم ملی والیبال برزیل که با ۹ قهرمانی پرافتخارترین تیم لیگ جهانی است، در این مسابقه سه بر یک فرانسه را شکست داد و راهی دیدار نهایی شد تا برای کسب دهمین مدال طلای خود به مصاف صربستان برود.
ملی پوشان فرانسه که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها نیز هستند در ست دوم ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۸ بر ۲۶ و ۳۳ بر ۳۱ مغلوب برزیل شدند تا در دیدار رده بندی به دنبال مدال برنز این رقابت ها باشند.
مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال سال ۲۰۱۶ یکشنبه شب در لهستان پیگیری خواهد شد که ابتدا دو تیم فرانسه و ایتالیا برای مدال برنز به مصاف هم خواهند رفت و سپس تیم های برزیل و صربستان نیز در دیدار نهایی مقابل یکدیگر قرار می گیرند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا