پیشخوانعناوین اخبار

معرفی ۱۲ مرد المپیکی والیبال ایران/ معنوی نژاد هم خط خورد

به گزارش  پایگاه خبری سرمایه گستران،از فدراسیون والیبال، رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال ایران عصر امروز (یکشنبه) اسامی ۱۲ بازیکن ایران برای حضور در مسابقات والیبال المپیک ریو را اعلام کرد که به قرار زیر است:
سعید معروف، مهدی مهدوی، سید محمد موسوی، عادل غلامی، مصطفی شریفات، شهرام محمودی، امیرغفور، حمزه زرینی، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور و مهدی مرندی.
بدین ترتیب محمد جواد معنوی نژاد نیز همانند علیرضا مباشری، آرمین تشکری و فرهاد ظریف از تیم ملی والیبال ایران حذف شدند تا ۱۲ مسافر ریو مشخص شوند.
تیم ملی والیبال ایران خردادماه سال جاری پس از ۵۲ سال، برای نخستین مرتبه جواز حضور در بازیهای المپیک را کسب کرد و ملی پوشان کشورمان از ۱۷ مردادماه رقابت خود با قدرت های والیبال دنیا را در معتبرترین و بزرگ ترین میدان ورزشی جهان آغاز می کنند.
تیم ملی والیبال ایران با تیم های لهستان، روسیه، آرژانتین، کوبا و مصر در گروه دوم بازی های المپیک قرار دارد. همچنین برزیل، ایتالیا، آمریکا، کانادا، فرانسه و مکزیک در گروه اول با یکدیگر رقابت می کنند.
بر این اساس، تیم های شرکت کننده در این رقابت ها در مرحله مقدماتی پنج مسابقه خواهند داشت و از هر گروه چهار تیم به مرحله بعدی صعود می کنند که مراحل بعدی به صورت حذفی برگزار می شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا