اخبار استان ها

پل غیرهمسطح در میدان دفاع مقدس قزوین احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از قزوین، علی فرمانی شامگاه پنج‌شنبه _بیست‌وچهارم اسفند_ در مراسم افتتاح تئاتر شهر قزوین که به مناسبت روز شهردار برگزار شد، اظهار کرد: فرهنگ، زیربنای توسعه جامعه است و امروز خوشحالیم که پس از سال‌ها هنرمندان تئاتر دارای یک سالن زیبا و استاندارد می‌شوند که می‌تواند به شکوفایی این هنر فاخر و رشد هنرمندان قزوینی کمک کند.

وی با بیان اینکه هنر بهترین ابزار برای انتقال پیام و ارزش‌های دینی و اسلامی به نسل آینده و جوانان است، افزود: قزوین هنرمندان شاخص و بی‌شماری دارد که در عرصه‌های مختلف هنرنمایی می‌کنند اما امکانات مناسبی برای عرضه هنر آن‌ها در شهر نیست.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه بیان کرد: در دوره پنجم شورای اسلامی شهر قزوین، احداث مجموعه تئاتر شهر پایه گذاری شد و رویکرد شورای اسلامی شهر در دوره ششم تسریع در تکمیل این مجموعه و سایر طرح‌های نیمه تمام بود که خوشبختانه امروز به سرانجام رسید.

فرمانی ادامه داد: تئاتر شهر یکی از طرح‌های نیمه تمام بود که با پیگیری کمیسیون فرهنگی شورا و تلاش جهادی شهردار قزوین در روز شهردار به بهره برداری می‌رسد و امیدواریم خدمتی شایسته به هنرمندان این شهر تاریخی و با فرهنگ باشد.

وی یادآور شد: با هنر می‌توان ارزش‌های دفاع مقدس را بهتر به نسل آینده منتقل کرد و امیدواریم پس از افتتاح این مجموعه با برنامه‌ریزی هدفمند و استفاده درست و اصولی از این فضا توسط هنرمندان به ویژه اهالی نمایش بتوان به شکوفایی استعدادها و تحقق منویات رهبری در تحقق هنر اسلامی کمک کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام از اولویت‌های شورای شهر است و به تدریج این طرح‌ها را افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می‌دهیم؛ به همت مجموعه مدیریت شهری به‌زودی پل غیرهمسطح در میدان دفاع مقدس جهت رفاه حال شهروندان افتتاح خواهد شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا