اخبار استان ها

توسعه خراسان جنوبی با کار جهادی و تیمی رقم می‌خورد

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، جواد قناعت در بازدید از سرپرستی شعب بانک ملی خراسان جنوبی، اظهار کرد: اگر به دنبال توسعه استان هستیم نباید مدیران با نگاه بسته و محدودی داشته باشیم.

وی افزود؛ توسعه خراسان جنوبی باید با کار و تلاش جهادی همه مدیران استان رقم بخورد و برای رفع مسائل و مشکلات هم مسئولان باید مستمر با مرکز در ارتباط باشند.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: بازتاب و نتیجه مطلوب این هم افزایی و همکاری دستگاه‌های اجرایی را در پروژه‌های زیادی در سطح استان شاهد هستیم.

محمد علی زرنگ، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان جنوبی نیز در این نشست تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان روز گذشته در بانک ملی خراسان جنوبی ۶۱.۳۶ درصد رشد منابع را داشته‌ایم و در این زمینه رتبه اول منطقه ۲ کشور را به خود اختصاص داده‌ایم.

وی عنوان کرد: در زمینه وصول مطالبات هم در بانک ملی با ۱۴.۲۷ درصد رشد دریافت مطالبات را داشته‌ایم و در این خصوص هم رتبه دوم منطقه ۲ کشور و در سطح کشور هم رتبه دوازدهم را کسب کردیم.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان جنوبی با اشاره به سفرهای رئیس جمهور به خراسان جنوبی و پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه در هفت محور، تصریح کرد: تسهیلات سفر اول و دوم آیت الله رئیسی کامل پرداخت شد اما در سفر سوم که در شهریورماه امسال انجام شد هم پرداخت تسهیلات به ۱۰ هزار متقاضی در دستور کار قرار دارد و تلاش خواهیم کرد در اوایل سال آینده این تسهیلات کامل پرداخت شود.

زرنگ ادامه داد: در زمینه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه هم شبکه بانکی استان ۱۰۷ درصد و بانک ملی هم ۱۳۳ درصد منابع خود را پرداخت کرده است.

وی با تاکید بر این مطلب که جلوی انحراف تسهیلات بانکی را در استان گرفته‌ایم، تاکید کرد: در زمینه مصارف هم نگذاشتیم مردم در دریافت وام‌های خود اذیت شوند و تمام ظرفیت‌های قانونی را در این زمینه به‌کار گرفته‌ایم.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا