شهر و جامعهعناوین اخبار

حمایت ۲۲۷۰ حامی نیکوکار از ایتام لنجان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان؛ عبدالرضا پیمان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال فعالیت های گسترده ای در شهرستان برای جذب خیرین و نیکوکاران انجام گرفت اظهار کرد: با ایجاد پایگاه های ثبت نام طرح اکرام ایتام و محسنین بیش از ۱۵۰ نفر به جمع حامیان پیوستند.

وی به اجرای طرح توشه برکت و اهدا سبد کالا به نیازمندان ، اطعام مددجویان و بازدید از منازل مددجویی با حضور مسوولان و خیرین در قالب طرح مفتاح الجنه نیز اشاره و افزود: در ماه مبارک رمضان امسال ۱۸۲۲ سبد کالا به ارزش ۹۱۰ میلیون ریال بین خانواده های تحت حمایت توزیع شد.

مدیر کمیته امداد لنجان رشد ۵ درصدی کمک های حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین را نیز خاطر نشان کرده و تصریح کرد: حامیان در سال گذشته بیش از ۷۹۰ میلیون تومان به حساب ایتام و خانواده های نیازمند غیر یتیم (طرح محسنین) واریز کردند.

پویان در ادامه اضافه کرد: مردم نیکوکار شهرستان لنجان در سال گذشته بیش از ۲۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در سرفصل های گوناگون همچون:  صدقات ، اکرام ایتام و محسنین ، وجوه امانی ، درآمد مراکز نیکوکاری و سایر کمک های مردمی به نیازمندان مساعدت کرده اند که ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال آن از صدقات بوده است.

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا