پیشخوانعناوین اخبار

رجبی: چگونه همسرم را تنها و با ۴ مرد راهی المپیک کنم!

 

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران، لیلا رجبی پرتابگر وزنه المپیکی کشورمان قرار است در مسابقات المپیک ۲۰۱۶ حضور پیدا کند،که به نظر می رسد یا مشکلاتی نیز روبرو باشد که در این باره با پیمان رجبی همسرش  صحبت هایی را ارائه داده است.
پیمان رجبی درباره اعزام همسرش گفت: چند سالی است که لیلا رجبی به واسطه ازدواج با من به ایران آمده است و به عنوان ورزشکار حرفه ای دوومیدانی افتخارات زیادی را برای کشورمان کسب کرده و در این رقابت ها توانسته پرچم سه رنگ کشورمان را به اهتزاز در آورد.

وی ادامه داد: من به عنوان مربی وی را در این رقابت ها همراهی کرده بودم و با همه مشکلاتی که در راه ما وجود داشته قرار است به عنوان نماینده ایران در رقابت های المپیک حضور پیدا کند،که باعث افتخار دوومیدانی ایران در این رقابت ها خواهد بود.

مربی دوومیدانی کشورمان گفت: متاسفانه باید بگویم به دلیل بی برنامگی فدراسیون نه مربی شخصی که سالها در برف باران و آفتاب وی را در این سفر  همراهی می کند و نه هیچ خانمی به عنوان همراه همسرم با او عازم مسابقات می شود. و به ناچار او باید با چهارده مرد به این رقابت ها اعزام شود.

وی تصریح کرد: در صورتی که بقیه کاروان و تیم هایی که بانوان در آنها حضور دارند همراه با مربیان شخصی و یا یک خانم به عنوان همراه به این مسابقات می روند و این مسئله برای من جای سوال دارد مگر می شود ، در کشور اسلامی یک خانم در این سفر طولانی بدون همراه یک زن باشد! شاید مشکلی ایجاد شود و یا کاری برای همسرم به وجود بیاید و او چطور می تواند به یک مرد کارهای خود را بگوید.

رجبی در پایان یاد آورشد: لازم به ذکر است در این سال ها دینی که به کشور داشتم ادا کرد و این بار هم با ورودی المپیک ثابت کرد که همسر من این توانایی را داشته که کسب ورودی المپیک بیاورد،امیدوارم مسئولان توجه داشته باشند و امیدوارم به این موضوع رسیدگی کنند.

 

 

م:خبرنگاران جوان،

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا