اخبار استان ها

برقراری ۱۷ هزار و ۹۲۷ تماس با اورژانس کرمانشاه در طرح نوروزی

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کرمانشاه، مسعود قلعه‌سفیدی، امروز_ جمعه دهم فروردین _ به خبرنگاران در خصوص فعالیت‌های اورژانسی در ایام نوروز، اظهار کرد: تعداد ۷۶ پایگاه ثابت، یک پایگاه بالگرد هوایی در هوانیروز، سه دستگاه اتوبوس آمبولانس در غرب، شرق و مرکز استان و همچنین شش دستگاه موتورلانس در این ایام کار مأموریت‌ها را انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: آمار مأموریت‌ها از بیست‌وچهارم اسفند با آغاز طرح خدمات نوروزی تا هشت صبح دهم فروردین در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، کاهشی بوده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان کرمانشاه ادامه داد: از آغاز طرح تا به امروز سه هزار و ۶۰۶ مأموریت اورژانسی در استان ثبت شده است که در این مأموریت‌ها، سه هزار و ۱۳۲ نفر به مراکز درمانی انتقال پیدا کرده‌اند.

وی اضافه کرد: از مجموع مأموریت‌ها ۸۵۱ مورد حوادث ترافیکی (تصادفات جاده‌ای و شهری)، و دو هزار و ۷۵۵ مورد غیر ترافیکی (بیماری‌ها و سایر حوادث) بوده است.

به گفته قلعه‌سفیدی، تعداد مصدومان ترافیکی ۸۶۱ و تعداد مصدومان غیرترافیکی دو هزار و ۲۷۱ مورد بوده است.

وی، تعداد کل تماس‌های برقرار شده با اورژانس ۱۱۵ در طرح سلامت نوروزی که منجر به مأموریت، راهنمایی و یا مشاوره با پزشک اورژانس شده را ۱۷ هزار و ۹۲۷ تماس اعلام کرد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا