اخبار استان ها

تحقق شعار سال موجب رشد و تعالی کشور می‌شود/ راهپیمایی روز قدس پرشور برگزار شود

به گزارش خبرگزاری سرمایه گستران از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امروز _جمعه دهم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: رمضان، ماه رحمت و برکت و هدایت است که شب‌های قدر و بهار قرآن را هم پیش‌رو داریم و باید از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده کنیم.

وی با اشاره اینکه شهر سنندج همواره مرکز فرهنگ و تمدن و معنویت بوده است، افزود: استان کردستان در طول تاریخ جایگاه عالمان و اولیا و انبیای الهی بوده است و وجود بارگاه امامزادگان و اصحاب و اولیای خداوند در خاک این استان گواه این مدعا است.

امام جمعه سنندج ادامه داد: قدس، امروز مسئله اول جهان اسلام است که بر همه مسلمانان و آزادی‌خواهان دنیا لازم است که در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پرشوری داشته باشند.

ماموستا رستمی اضافه کرد: حمایت مردم غزه و حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، نشانه خوبی برای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی است که هیچ ارزشی برای جان انسان‌ها قائل نیست.

وی در ادامه با اشاره به شعار سال گفت: اگر شعار سال سرلوحه اقدامات مسئولان قرار گیرد و مردم در کارزار اقتصادی و دولتی وارد میدان شوند، قطعاً کشور به سمت رشد و تعالی و ترقی پیش خواهد رفت.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه دشمنان به دنبال نابودی اقتصاد کشورها هستند، تاکید کرد: تقویت اقتصاد با فکر و اندیشه، کار کارشناسی، مهارت‌آفرینی، ارتقای زیرساخت‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌های استان و مشارکت جوانان و نخبگان امکان‌پذیر است که باید با رونق تولید دشمنان را ناکام گذاشت.

ماموستا رستمی با اشاره به اینکه تاکنون یک میلیون مسافر نوروزی به استان کردستان سفر کرده‌اند، افزود: این حضور گردشگران در استان کردستان، نشانه مهمان‌نوازی مردم این استان و امنیت پایداری است که با تلاش نیروهای نظامی و انتظامی شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه مجوزهای قانونی برای صادرات و واردات در مرزهای رسمی استان وجود دارد، خواستار برخورد با هرگونه قاچاق سازمان یافته شد.

منبع خبر : ایمنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا