پیشخوانعناوین اخبار

افزایش نرخ دلار، یورو و برخی مسکوکات طلا در بازار آزاد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،بر اساس معاملات ثبت شده در سامانه سنا که توسط صرافی های مجاز کل کشور انجام می گیرد، هر یورو تا ساعت ۱۲ ظهر امروز، با ۱۱۰ ریال افزایش نسبت به دیروز به ۳۹ هزار و ۱۶۲ ریال رسید و هر پوند انگلیس نیز با ۱۳۷ ریال کاهش به قیمت ۴۶ هزار و ۸۹۳ ریال فروخته شد.

همچنین بر پایه اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران و تا لحظه انتشار خبر، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم با ۱۵ هزار ریال افزایش به ۱۰ میلیون و ۸۴۵ هزار ریال، هر قطعه نیم سکه با ۱۰ هزار ریال کاهش پنج میلیون و ۴۵۰ هزار ریال و هر قطعه ربع سکه ۲ میلیون و ۸۱۰ هزار ریال دادوستد شد.
در معاملات امروز بازار آزاد، هر قطعه سکه گرمی یک میلیون و ۸۳۰ هزار ریال فروخته شد که نسبت به دیروز ۱۰ هزار ریال افزایش قیمت داشت و هر گرم طلای ۱۸عیار با یک هزار و ۶۲۰ ریال افزایش به یک میلیون ۱۰۶ هزار و ۱۲۰ ریال رسید.
براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، هر اونس طلا نیز با یک دلار افزایش امروز یک هزار و ۳۳۰ دلار و ۴۰ سنت قیمت گذاری شد.
این اتحادیه برای امروز، قیمت هر دلار را ۳۵ هزار و ۹۰ ریال و هر یورو را ۳۹ هزار و ۵۰ ریال اعلام کرده که به ترتیب ۶۰ و ۲۰ ریال نسبت به دیروز افزایش داشته است؛ ضمن آنکه هر پوند انگلیس ۴۷ هزار ریال اعلام شده که نسبت به دیروز ثابت مانده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا