پیشخوانعناوین اخبار

بهترین برنامه تلویزیون ماه رمضان امسال

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از  تسنیم: برنامه «ماه عسل» با درصد بالایی از رضایت مندی مخاطب توانسته در صدر برنامه‌های منتخب از نگاه تماس‌گیرندگان باشد.

با بررسی دیدگاه های مردمی درخصوص برنامه های ترکیبی و گفت وگومحور مشخص شد «ماه عسل» که اگرچه ویژه برنامه گفت‌وگو محور لحظات افطار بود، اما میزان رضایت از آن، از همه ویژه برنامه‌های سیما هم بالاتر است. به طوری که از مجموع تماس‌های بی‌شماری که با سازمان برقرار شده ، حدود ۸۰ درصد از تماس‌گیرندگان از این برنامه اعلام رضایت و تقدیر کرده‌اند. این اتفاق درحالی رخ داده است که با وجود آنکه برنامه‌ها و حتی سریال‌های دیگر نیز از شبکه‌های مختلف درحال پخش بودند اما با این حال باز «ماه عسل» با اجرا و تهیه‌کنندگی احسان علیخانی چندین گام جلوتر از باقی برنامه‌های سیما و مجموعه‌های «برادر» و «پادری» توانست نگاه ها را به خود جلب و در راستای رویکردش موفق عمل کند.

بنا به اعلام هفته نامه داخلی سازمان صدا و سیما ؛ «جشن رمضان» نیز که یکی دیگر از ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان است از مجموع تماس‌ها حدود ۷۱ درصد از این برنامه ابراز رضایت کرده و یا درخواست داشته‌اند و حدود ۲۹ درصد نیز از آن انتقاد کرده‌اند. همچنین از مجموع نظرات دریافت شده درخصوص برنامه «عقیق»، حدود ۵۲ درصد از آن ابراز رضایت و یا درخواست کرده‌اند. برخی از مخاطبان نیز از «جشن دعوت » که از شبکه یک پخش شد تقدیر کردند که با سبک و سیاقی جدید تلاش کرد تا مخاطبان خود را با محوریت خانواده های ایرانی به انجام امور عام المنفعه دعوت کند. ویژه برنامه دیگری در لحظات افطار از شبکه قرآن سیما با عنوان «ضیافت» در این ایام پخش شد که به دلیل معرفی علما و بزرگان دینی و ارائه الگوهای عملی از نظر برخی تماس گیرندگان قابل تقدیر بوده است.

اما در حوزه سریال‌ها از مجموع نظرات درباره سریال «برادر» حدود ۵۰ درصد از این سریال قدردانی کرده‌اند. بررسی نظرات مردمی بیانگر آن است که سریال «پادری» در ادامه مجموعه دودکش با ساختار طنز و سرگرم کننده توانسته بخش زیادی از توقع مخاطب (حدود ۶۰ درصد) را برآورده سازد. در بین ویژه برنامه‌های سحرگاه نیز «ماه خدا» از شبکه یک سیما، «نسیم سحری»، «نوسفران» و «سر سفره خدا»  با استقبال مخاطبان همراه بوده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا