شهر و جامعهعناوین اخبار

بر اهمیت ایجاد اشتغال و مهارت آموزی در حوزه های IT و گیاهان داروئی تأکید کرد

 به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه­ای استان اصفهان : در راستای گرامیداشت هفته مهارت و ششم مرداد ماه روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای، حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک با ابوطالب جلالی مدیر کل استان دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدا جلالی ضمن خیرمقدم و گرامیداشت هفته مهارت بیان داشت: طی دیدارهای گذشته و توصیه حضرتعالیهمه کارگاه های مهارتی استان به ویژه اصفهان از لحاظ محتوا و شکل تغییر و بروزرسانی گردیده است.

جلالی در زمینه رشته های فناوری های راهبردی و نوین از قبیل انرژی های تجدید پذیر، بیوتکنولوژی، آکواترونیک و انرژی خورشیدی، اختصاص فضاهای بلااستفاده به بخش غیردولتی، راه اندازی کانون نخبگان و استعدادهای مهارتی ، برگزاری آزمون های الکترونیکی از طریق مرکز تست سنتر و برنامه های اوقات فراغت مطالبی را بیان نمود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن اشاره به استقرار کاریابی ها در مرکز شهید رجایی گفت: در سال ۱۳۹۴ تعداد ۷ هزار و صد نفر از شرکت کنندگان دوره های مهارتی به اشتغال رسیده اند که در این راستا نیز سامانه دپارتمان مهارت به صورت ثبت و رصد مهارت جو ورهگیری اشتغال به صورت الکترونیکی در هفته مهارت به بهره برداری خواهد رسید.

در ادامه نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از فعالیت های صورت پذیرفتهبر اهمیت ایجاد اشتغال و مهارت آموزی در حوزه های IT و گیاهان داروئی تأکید و بیان داشت: هرچه محتوا به روزتر باشد، کمک شایسته تری به ایجاد اشتغال در جامعه می گردد.

در پایان سالک از کارگاه های مهارتی UPVC، آکواترونیک، بیوتکنولوژی، انرژی های تجدیدپذیر و خورشیدی و کارگاه پکیج بازدید کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا