پیشخوانعناوین اخبار

کاهش نرخ دلار و ثبات قیمت برخی مسکوکات طلا در بازار آزاد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و بر اساس معاملات ثبت شده در سامانه سنا که توسط صرافی های مجاز کل کشور انجام می گیرد، هر یورو تا لحظه انتشار خبر با افزایش ۴۰ ریالی به قیمت ۳۸ هزار و ۹۸۳ریال معامله شد و هر پوند انگلیس نیز با ۱۰۵ ریال کاهش قیمت به عدد ۴۶ هزار و ۶۴۵ ریال رسید.
همچنین بر پایه اعلام اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۸۲۰ هزار ریال و هر نیم سکه پنج میلیون و ۴۳۰ هزار ریال داد و ستد شدند که هر دو نسبت به دیروز ثابت ماندند ضمن آنکه هر ربع سکه نیز با افت ۱۰ هزار ریالی نسبت به دیروز دو میلیون و ۷۸۰ هزار ریال معامله شد.
همچنین هر قطعه سکه گرمی بدون تغییر نسبت به دیروز یک میلیون ۷۹۰ هزار ریال فروخته شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون ۱۰۲ هزار و ۲۰۰ ریال رسید.
اتحادیه طلا و جواهر تهران همچنین قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی را نیز هزار و ۳۱۹ دلار و ۱۰ سنت اعلام کرد که نسبت به دیروز یک دلار و ۶۰ سنت افزایش نشان می دهد.
این اتحادیه برای امروز، قیمت هر دلار را ۳۵ هزار و ۸۰ ریال، هر یورو را ۳۹ هزار ریال و هر پوند انگلیس را ۴۷ هزار و ۲۰ ریال اعلام کرده است که نسبت به دیروز به ترتیب ۲۰، ۶۰ و ۲۴۰ ریال افزایش داشته است.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا