پیشخوانعناوین اخبار

حاج‌صفی در حوالی بازگشت؟

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از ایمنا، احسان حاج‌صفی همچنان ستاره اول این فصل از نقل و انتقالات فوتبال ایران است و گمانه زنی‌ها درباره مقصد آینده او تمامی ندارد. این بار بازگشت این بازیکن از سفر کوتاه تفریحی به امارات مزید بر علت شد تا شایعات نقل و انتقالاتی درباره او حسابی داغ شود.
کما‌فی‌السابق حاج‌صفی در پاسخ به مشتریان ایرانی خود که سه تیم سپاهان اصفهان، استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز هستند تأکید می‌کند که اولویتش برای بازی ادامه حضور در فوتبال اروپاست و همچنان منتظر مشخص شدن تکلیفش در این باره است.
این در حالی است که از تیم‌های پانیونیوس آتن در سوپرلیگ یونان و مونیخ ۱۸۶۰ در بوندسلیگای ۲ آلمان به عنوان جدی‌ترین پیشنهادهای اروپایی حاج‌صفی نام برده می‌شود اما ظاهراً ستاره پیشین سپاهان تمایل چندانی برای حضور در هیچ یک از این ۲ تیم ندارد.
با وجود علاقه به ادامه بازی در فوتبال اروپا، از روز گذشته احتمال بازگشت ملی‌پوش ایرانی به سپاهان به خاطر برقراری تماس‎های تلفنی بین او و مربیان این تیم قوت گرفته است به گونه‌ای که می‌توان گفت در صورت منتفی شدن حضور در یک تیم اروپایی، بازگشت احسان به جمع طلایی‌پوشان اصفهانی تقریباً حتمی است. با این وجود، برای روشن شدن نتیجه باید دست‌کم تا اوایل هفته آینده صبر کرد.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا