شهر و جامعهعناوین اخبار

زمینه همکاری  اصفهان و ژاپن در تولید انرژی های پاک و تعاملات تجاری بررسی شد

به گزارش  پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان،«قاسم علی جباری» در دیدار با معاون  و نمایندگان هلدینگ JFE ژاپن در ایران با اشاره به نیروی انسانی جوان متخصص در استان اصفهان گفت:شرکت های  ژاپنی می توانند در زمینه تولید انرژی پاک همکاری نزدیک با استان اصفهان داشته باشند.

وی با اشاره به ظرفیت های  گردشگری اصفهان گفت: ژاپن می تواند در حوزه زیرساخت های گردشگری اصفهان سرمایه گذاری کند .

«هیدناری یامادا»(Hidenari Yamada )  معاون  شرکت  در این دیدار گفت:هلدینگ JFE در سال ۲۰۰۳ در کاوازاکی تشکیل و در بخش فولاد سالانه ۳۰ میلیون تن تولید دارد.

وی تولید انرژی از زباله های شهری را یکی دیگر از توانمندی های این هلدینگ برشمرد و گفت:تکنولوژی این شرکت در بخش تولید انرژی از سوختن زباله هاست و آماده سرمایه گذاری در این زمینه در استان اصفهان هستیم .

وی تبدیل حرارت کارخانه های سیمان و فولاد به برق را از دیگر توانمندیهای این شرکت برشمرد و گفت:تکنولوژی کاهش مصرف آب در تولید محصولات کشاورزی از دیگر بخش های این شرکت است .

یامادا خواستار خرید کلینکر ماده اولیه تولید سیمان از ایران شد و گفت: این هلدینگ قصد دارد نمایندگی در ایران تاسیس و همکاری نزدیکی با شرکت های تجاری بویژه استان اصفهان  داشته باشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا