دسته‌بندی نشده

دایی:شکایتم از پرسپولیس پا بر جاست/استقلال با مسی هم تا خدا نخواهد پیروز نمی شود

علی دایی در نشست خبری تیمش پیش از دیدار مقابل استقلال تهران بیان کرد: امیدوارم امسال در لیگ شانزدهم روزهای خوبی را در کنار هم و با احترام به یکدیگر بگذرانیم.

 دایی تاکید کرد:فردا دیدار سختی مقابل آبی پوشان داریم اما امیدوارم با تلاش بازیکنان و همدلی بتوانیم این تیم را شکست دهیم،در حال حاضر به شرایط خوبی رسیدیم اما حداقل ۴ هفته از تیم‌های دیگر عقب هستیم و تنها نکته مثبت تیم استقلال تهران زود شروع کردن تمرینات این تیم است.به طور حتم بازی سختی پیش رو داریم و امیدوارم با ارائه یک بازی زیبا بتوانیم برنده میدان باشیم.

وی در خصوص دروازه بان استقلالاظهارکرد: رحمتی بازیکن‌ خوبی است و می‌تواند به این تیم کمک کند اما اگر مسی هم بیاید و خدا نخواهد استقلال نمی‌تواند پیروز شود.

وی درباره شکایت از پرسپولیس بیان کرد:این شکایت همچنان پابرجاست هنوز حدود دو سال است پیگیر مطالبات هستم و آن را دریافت نکرده‌ام ،متأسفانه برخی از آقایان غیر‌فوتبالی در کشور وجود دارند که جام فوتبال را گرفته‌اند،امیدوارم مشکلات پرسپولیس حل شود و همه چیز به خوبی و خوشی حل شود.

وی درباره حامی مالی مشترک تیم های نفت گفت:حامی در حد توانش به تیم ما کمک می کند و نمی تواند تمام مشکلات مالی ما را برطرف کند،متاسفانه مشکل مالی در تمامی تیم‌ها وجود دارد وظیفه ما مسائل فنی است و امیدوارم در اولین بازی بتوانیم از سد استقلال بگذریم.

م:خبرنگاران جوان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا