حوادث پلیسشهر و جامعهعناوین اخبار

از کشف ۳ میلیارد لوازم یدکی خارجی تا توقیف سواری لیفان با ۶۱ میلیون ریال خلافی

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ،سرهنگ کارآگاه “ستار خسروی” گفت: پس از وصول خبری مبنی بر دپوی مقدار زیادی لوازم یدکی خارجی استوک در یک انبار توسط فردی بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی اصفهان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پس از اطمینان از صحت موضوع با مقام قضائی هماهنگ و به محل اعزام شدند.

خسروی بیان داشت : در بازرسی از این انبار مقدار زیادی لوازم یدکی خارجی استوک که بسته بندی و آماده توزیع بود کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش این محموله را سه میلیارد ریال دانست و اعلام کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس آگاهی اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدکننده و تولیدات داخلی ضربات جبران ناپذیری وارد می کند که از تمام مردم درخواست می شود هر گونه اخبار مرتبط با قاچاق کالا را به پلیس اطلاع دهند .#

توقیف یک میلیارد کالای قاچاق در ایست و بازرسی شهید رئیسیان

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از کشف یک محموله قوری شیشه ای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “غلامرضا براتی” گفت: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید “رئیسیان” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلر کشنده البرز مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو یک محموله کالای قاچاق شامل قوری و حباب قوری شیشه ای فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف شد.

براتی ارزش این محموله را یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال دانست و بیان داشت : در این خصوص راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ غلامرضا براتی در پایان خاطر نشان کرد:نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا به شدت مقابله خواهد کرد و اجازه جولان و سرکشی به آنها نخواهد داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند. #

توقیف ۱۱۶ دستگاه خودروی متخلف بعلت انجام دو تخلف همزمان

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از توقیف ۱۱۶ دستگاه خودروی متخلف بعلت انجام دو تخلف همزمان حادثه‌ساز در تیرماه امسال خبر داد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” گفت : در تیر ماه سال جاری تعداد ۱۱۶ دستگاه خودروی متخلف به علت انجام دو تخلف حادثه ساز همزمان توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی ادامه داد:براساس بند د ماده ۱۰ قانون رسیدگی به تخلفات هرگاه راننده‌ای به صورت همزمان مرتکب دو تخلف از تخلفات “حرکات نمایشی، تجاوز از سرعت مجاز بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت، سبقت غیر مجاز در راه‌های دوطرفه، عبور از چراغ قرمز، حرکت به طور مارپیچ، تجاوز به چپ از محور راه” گردد، خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل خواهد شد .

سرهنگ جهانگیر کریمی در پایان خاطر نشان کرد: خودروهای توقیف شده به مدت ۷۲ ساعت توقیف و ترخیص آن منوط به پرداخت کلیه جرایم و سیر مراحل قانونی خواهد بود.

قاچاق 

اصفهان

پایگاه خبری سرمایه گستران

 

یک دستگاه سواری لیفان که بیش از ۶۱ میلیون ریال جریمه پرداخت نشده و ۱۴۴ فقره تخلف در پرونده آن ثبت شده بود توقیف وبه پارکینگ منتقل شد.

 

سرهنگ “جهانگیر کریمی” گفت : ماموران پلیس راه “نطنز-بادرود” حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه سواری لیفان را جهت بررسی مدارک راننده متوقف کردند.

وی ادامه داد: در استعلام از سوابق این خودرو مشخص شد دارای ۶۱ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده و ۱۴۴ فقره تخلف حادثه ساز است که بلافاصله توقیف و به پارکینگ منتقل شد .

این مقام انتظامی بیان داشت : بیشترین تخلفات صورت گرفته توسط این خودرو تجاوز از سرعت مجاز می باشد.

سرهنگ جهانگیر کریمی در پایان اظهار داشت : برابر تبصره ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به ۱۰ میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی مراتب را به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد شد. #

 

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا