عناوین اخبار

لیگ برتر فوتبال؛ تساوی دو تیم تراکتورسازی واستقلال خوزستان

به گزارشسرمایه گستران ، در این دیدار که در ورزشگاه اختصاصی تیم تراکتورسازی برگزار شد تیم تراکتور سازی نتوانست از سد شاگردان سید سیروس پور موسی عبور کنند و مقابل این تیم به تساوی ۲ بر ۲ تن دادند.
لوسیانو ادینهو در دقیقه ۱۴ و فرزاد حاتمی در دقیقه ۶۰ برای تیم تراکتورسازی گلزنی کردند و هر دو گل تیم استقلال خوزستان را سعید زهیوی در دقیقه ۵۸و دقیقه ۷۲ درون دروازه محمد رضا اخباری جای داد.
بازیکنان تیم تراکتورسازی در دقایق ابتدایی نخست این دیدار با حمایت هواداران خودی که ورزشگاه اختصاصی این تیم را مملو از تماشاگر کرده بودند به روی دروازه حریف خیمه زده و موقعیت های مناسبی برای گلزنی فراهم که البته این فرصت ها برای این تیم از دست رفت.
تلاش شاگردان قلعه نویی سرانجام در دقیقه ۱۳ نتیجه داد و این تیم با هوشیاری لوسیانو ادینهو که دروازه استقلال خوزستان را گشود از این تیم پیش افتاد.
در این دقیقه اشتباه مسلم محمد طیبی و پاس اشتباه وی به مهاجم تیم تراکتورسازی رسید و این باریکن را در موقعیت گلزنی قرار داد و او با شوتی زیبا دروازه استقلال خوزستان را باز کرد.
در ادامه این نیمه بازهم بازیکنان تیم تراکتورسازی کنترل بازی را در اختیار داشتند و حملاتی بر روی دروازه حریف طراحی اما نتیجه تغییر نکرد و بازیکنان به رختکن رفتند.
نیمه دوم بازهم شاگردان قلعه نویی ابتکار عمل را در دست داشتند و بازیکنان تیم استقلال خوزستان چشم به ضد حملات داشتند و در دقیقه ۵۸ سعید زهیوی با ضربه سر دروازه تیم تراکتورسازی را گشود.
او در این دقیقه ارسال دقیق جلال عبدی را هدر نداد و با جاگیری مناسب در محوطه جریمه با ضربه سر دروازه تراکتورسازی را باز کرد اما شادی بازیکنان استقلال خورستان زیاد دوام نیاورد و ۲ دقیقه بعد و به همین نحو فرزاد حاتمی یک بار دیگر تیمش را پیش انداخت.
در ادامه بازیکنان تراکتور که بازی را تمام شده می پنداشتند، عقب کشیدند و به حریف اجازه بازی سازی دادند.
حملات گسترده استقلال خوزستان در ادامه بازی نتیجه داد و در دقیقه ۷۲ باعث اشتباه مدافعان حریف در محوطه جریمه و اعلام ضربه پنالتی به سود تیمشان شد و سعید زهیوی با قرار گرفتن پشت این توپ یک بار دیگر برای استقلال خوزستان گلزنی کرد و بازی را به تساوی کشاند.
تلاش بازیکنان ۲ تیم برای تغییر در نتیجه این دیدار ثمری نداشت و نخستین دیدار شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا