عناوین اخبار

لیگ برترفوتبال؛توقف استقلال برابر نفت تهران

به گزارش سرمایه گستران ،تیم استقلال درحالی در برابر تیم نفت درورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی قرار گرفت که مسئولان این تیم پیش ازآغاز این مسابقات تیم خود را به عنوان یکی ازمدعیان اصلی کسب قهرمانی معرفی کرده بودند.
آنان با تغییرکادر فنی و جذب بازیکنان متعدد و برگزاری اردوهای درون و برون مرزی به استقبال فصل جدید رفته اما درگام نخست شاگردان علیرضا منصوریان موفق نبوده و انتظارات را برآورده نکردند.
شاگردان علی منصوریان در دیدار برابر نفت که با نتیجه تساوی یک بریک به پایان رسید هرچند در دقایقی بهتر ازحریف بودند اما به هیچ وجه استحقاق برد را نداشتند و این اتفاق درحالی رقم خورد که بازیکنان نفت بهتر از آنان بودند.
جابر انصاری دردقیقه ۳۱ برای تیم استقلال گلزنی کرد و امیرارسلان مطهری دردقیقه ۶۸ دروازه تیم استقلال را گشود تا این دیدار با نتیجه تساوی به پایان برسد.
این درحالی بود که شوت های سنگین شاگردان علی دایی درجریان این دیدار دو بار به دیرک دروازه حریف نامدار خود اصابت و آن را لرزاند و با بدشانسی به گل تبدیل نشد.
تیم استقلال به دلیل بی نظمی هواداران خود درهفته های آخرفصل گذشته لیگ برتر از سوی کمیته انضباطی جریمه و دو بازی نخست این تیم بدون حضورهواداران برگزار می شود.
مسئولان باشگاه نفت تهران دربین دو نیمه دیدارتیم های استقلال و نفت تهران ازجواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی که به تازگی ازفوتبال خداحافظی نموده است تجلیل کردند.
ترکیب تیم استقلال تهران:
حسین حسینی، هرایر مگویان، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، فرشید باقری، بختیار رحمانی، خسرو حیدری، کاوه رضایی، حسین کنعانی زادگان و جابر انصاری.
ترکیب تیم نفت تهران:
میلاد فراهانی، ایگور پراهیچ، وحید حمدی نژاد، علیرضا عزت کرامت، ایمان مبعلی، میلاد فخرالدینی، رضا علیاری، عباس بوعذار، اکبر صادقی ، ارسلان مطهری و محمد قاضی.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا