پیشخوانشهر و جامعهعناوین اخبار

امامزاده احمد(ع) تیران جمعه این هفته از طریق شبکه یک میهمان مردم ایران می شود

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی اظهار داشت: در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی و همچنین با پی گیری هایی که انجام شد دعای ندبه این هفته به صورت زنده توسط شبک یک سیما از صحن حرم مطهر امامزاده احمد(ع) تیران پخش می شود.

وی در ادامه افزود: این مراسم معنوی و پرفیض صبح جمعه ۸ مرداد ماه در جوار حرم مطهر امامزاده احمد(ع) تیران برگزار می شود و به صورت زنده نیز از شبکه یک سیما پوشش داده خواهد شد.

سرپرست نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران کرون در ادامه بیان کرد: سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حیدری کاشانی و مداحی مراسم نیز توسط زین العابدینی انجام می شود.

حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی ادامه داد: این مراسم توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان تیران و کرون برنامه ریزی شده است که با همکاری و مشارکت فرمانداری شهرستان، امام جمعه تیران و شهرداری تیران برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: نسب ایشان با توجه به روایت و ارادتی که مردم و اهالی برای ایشان قائل هستند و طبق نقل قول از بزرگان محل به حضرت علی بن ابیطالب (علیه السلام) می رسد و آستان امامزاده احمد (علیه السلام) در شهرستان تیران وکرون، بخش مرکزی، شهر تیران، خیابان طالقانی جنوبی واقع شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا