شهر و جامعهعناوین اخبار

موقوفات اصفهان احیا می شوند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سرمایه گستران و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، امیر حسین مدرس پور اظهار داشت: در راستای احیای موقوفات و با هدف اجرای امینانه نیات واقفین نیک اندیش تفاهم نامه ای در جهت سرمایه گذاری در موقوفات شهر اصفهان فیمابین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با موسسه توسعه و عمران موقوفات استان اصفهان منعقد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: این تفاهم نامه زمینه را در راستای عمران و توسعه دو موقوفه حسین شاهی و زینت زکایی محیا کرده است که مطابق این تفاهم نامه سرمایه گذاری به صورت مشترک انجام می شود.

مدیر موسسه توسعه و عمران موقوفات استان اصفهان در ادامه افزود: براساس این تفاهم نامه یک مجتمع مسکونی ۴ واحد با زیربنای ۶۵۰ متر مربع در عرصه موقوفه حسین شاهی که در خیابان ولیعصر اصفهان واقع شده است احداث و همچنین یک مجتمع مسکونی دیگر نیز با زیربنای ۷۳۰ متر مربع در عرصه موقوفه زینت زکایی که در خیابان مدرس اصفهان است احداث شود.

امیر حسین مدرس پور در ادامه بیان کرد: اجرای این پروژه ها ۱۸ ماه به طول می انجامد و احداث و بهره برداری از این پروژه ها ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار نیاز دارد که طبق تفاهم نامه به صورت مشترک این بودجه تامین خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا