پیشخوانعناوین اخبارنفت،گازو پتروپالایش

زنگنه: ماهانه ١۰ میلیون تومان حقوق می گیرم

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از ایرنا، «بیژن نامدار زنگنه» درباره فیش های حقوقی کارکنان صنعت نفت و کاهش سطح حقوق ها گفت: ما نمی خواهیم سطح حقوق کسی را پایین بیاوریم اما یک سقف از سوی دولت برای حقوق هایی ابلاغ شدکه فکر می کردند زیاد است.
وی اضافه کرد: سقف خالص دریافتی تصویب شده برای تهران ۱۹۰ میلیون ریال و برای مناطق نفتخیز جنوب ۲۴۷ میلیون ریال- یعنی ٣٠ درصد بیشتر- است.
به گفته وی، بخشنامه ای بر اساس این مصوبه به مدیران چهار شرکت اصلی تابع وزارت نفت ابلاغ شد تا حقوق های تیرماه به طور موقت براساس این مصوبه پرداخت شود.
زنگنه اضافه کرد: البته باید اعلام کنم شمار افرادی که حقوق آنان در نفت محدود شده است به زحمت به ١٢٠ نفر می رسد و نمی دانم حقوق های بالا که بعضی ادعا می کنند در نفت پرداخت می شود، از کجا می آید.
وزیر نفت افزود: نزدیک ٧٠ درصد از ١٢٠ نفری که حقوق آنها محدود شده همکارانی اند که شرایط ویژه مانند جانبازی دارند.
در هفته های گذشته ماجرای افشای فیش های حقوقی، توجه ها را به سوی وزارت نفت جلب کرده و موجب طرح برخی ادعاها درباره دریافت حقوق های کلان در این وزراتخانه شده بود.
وزیرنفت چندی پیش با هدف ساماندهی وضعیت پرداخت حقوق و مزایا در صنعت نفت بخشنامه ای را ابلاغ کرد که بر اساس آن سقف پرداخت حقوق در مناطق عملیاتی جنوب و سایر مناطق کشور مشخص شد.
بر اساس این بخشنامه سقف دریافت حقوق و مزایا در مناطق جنوبی کشور ۲۴۷ میلیون ریال و در مناطق شمالی ۱۹۰ میلیون ریال تعیین شد.
بر اساس مصوبه هیات دولت مقرر شده است همه مقام های سیاسی شامل رییسان سه قوه، معاون اول رییس جمهوری، نواب رییس مجلس، وزیران، نمایندگان، شورای نگهبان، معاونان رییس جمهوری و مقام های همتراز، زیر ۱۰۰ میلیون ریال حقوق دریافت کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا