پیشخوانعناوین اخبار

شهره سلطانی به شایعات پایان داد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،روز گذشته در اینستاگرام شهره سلطانی مطلبی منتشر شد مبنی بر اینکه قرار است در یک کافه ترانه بخواند.

درهمین راستا یک کانال  تلگرامی با سوء برداشت از این مطلب پستی را با این محتوا منتشر کردکه خوانندگی شهره سلطانی در یک کافه موجب پلمپ آن کافه شد.
اما بعد از گذشت یک روز خبر تکذیب آن توسط همان کانال تلگرامی منتشر شد و شهره سلطانی در صفحه اینستاگرامش  با انتشار مطلبی به این شایعات پایان داد.

وی نوشت: از دیشب تا حالا خیلی صبر کردم تا این خبر کذب إصلاح بشه و تکذیب بشه ولی مثل اینکه دوستان علاقه مندند به شایعات. جالب اینجاست که از تو صفحه خودم این مطلب به غلط برداشت شده. بی سواد هایی که فرق ترانه و شعر و آواز رو نمیفهمن و حتی متوجه نیستن که این کافه خود من بوده و این اتفاق مربوط به ٢٠ روز پیشه. واقعا خجالت بکشین و من از همین جا اعلامً میکنم که به شدت با کسانی که به این شاىعات دامن میزنن و با إبروی مردم بازی میکنن بر خورد میکنم . دوست عزیزی که علاقه مندی من را غیر موجه جلوه بدی . وقتی من مجوز کنسرت در تالار وحدت با آن عظمت رو دارم. بیام تو کافه بخونم؟! خنده داره . ولی این بار نمیگذرم و شدیدا و شدیدا و شدیدا برخورد میکنم…
م:باشگاه خبرنگاران جوان
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا