پیشخوانعناوین اخبار

بازداشت پهلوان تاثیری در روند کاری “پدیده شاندیز” ندارد

به گزارش  پایگاه خبری سرمایه گستران،”رضا شیران خراسانی” نماینده مردم مشهد و کلات در واکنش به بازداشت محسن پهلوان مدیر عامل سابق شرکت پدیده شاندیز بیان کرد: قانون در مقابل تمام اشخاص به طور یکسان اجرا شده و هیچ استثنایی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه بازداشت پهلوان هیچگونه تاثیری در روند ادامه کار شرکت پدیده شاندیز نخواهد داشت، تصریح کرد: شرکت پدیده شاندیز در شرایط کنونی از پهلوان مدیر عامل سابق این شرکت جدا شده است.

شیران خراسانی با اشاره به اینکه شخصیت حقوقی پدیده شاندیز از شخصیت حقیقی پهلوان متمایز است، گفت: ۸۰ درصد سهام شرکت پدیده شاندیز امروز متعلق به سهامداران بوده و الباقی آن هم نزد مسئولان ستاد تدبیر به منظور انجام تضمین‌های لازم قرار دارد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: حق و حقوق مردم در بحث شرکت پدیده شاندیز کاملا محفوظ بوده و تعداد سهم، قیمت آن و سهامداران این شرکت مشخص است.

نماینده مردم مشهد و کلات بیان داشت: ستاد تدبیر اکنون هیئت مدیره، مدیرعامل، قیمت سهام، تعداد سهام با نام و اموال و دارایی‌های شرکت پدیده شاندیز را کاملا مشخص کرده و دستگیری مدیر عامل سابق آن تأثیری در روند کاری این شرکت و مطالبات مردم نخواهد داشت.

کریمی قدوسی نماینده دیگر مردم مشهد و کلات اظهارکرد خبر رو شنیدم اما اطلاع دقیق ندارم که علت چه بوده ؛ اما شنبه جلسه ای داریم و  پیرامون این قضیه صحبت خواهیم کرد.

شایان ذکر است؛ روز گذشته محسن پهلوان مقدم مدیرعامل سابق شرکت پدیده شاندیز پس از احضار به دادسرای عمومی و انقلاب مشهد بازداشت و روانه زندان شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا