اقتصاد پرداخت و بانکعناوین اخبار

آغاز پرداخت سپرده های ۵۰ میلیون تومانی موسسه میزان از ۲۷ مرداد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران  به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، ولی الله سیف در حاشیه جلسه ستاد تدبیر استان با اعلام این خبر گفت: سپرده گذاران تا سقف ۵۰ میلیون تومان، می توانند نسبت به دریافت وجوه خود از ۲۷ مرداد ماه به بعد به شعب مربوطه مراجعه کنند.

وی ضمن تقدیر از اقدامات ستاد تدبیر استان در مدیریت روند حل و فصل مشکلات پیچیده این موسسه منحله، بیان کرد: مسائل همچنان با دقت نظر در حال پیگیری و انجام است.

رئیس بانک مرکزی با تاکید بر شفاف سازی حسابهای بلا تکلیف در این موسسه منحله، افزود: بانک صادرات و هیات تسویه باید تلاش ویژه ای در راستای سرعت بخشی به روند پرداخت سپرده های باقی مانده انجام دهند.

سیف از عموم هموطنان خواست تا به صِرف پرداخت سود نامتعارف و خارج از ضوابط بانکی از سوی برخی موسسات و نهادهای مالی غیر مجاز نسبت به سپرده گذاری اقدام نکنند.

وی با اشاره به این که خاستگاه برخی موسسات مالی  غیر مجاز، خراسان رضوی است، تصریح کرد: برخورد با این گونه مجموعه ها با حساسیت و دقت بیشتری از سوی دستگاه های متولی دنبال می شود.

رئیس بانک مرکزی اظهارکرد: تلاش مجموعه مدیران این است که خسارت ها به حداقل برسد و دیگر شاهد چنین تنش های مالی در استان و کشور نباشیم.

سیف به ارتباط مالی شرکت پدیده با موسسه منحله ی میزان نیز اشاره کرد و افزود: ساز و کارهای  مناسبی برای نحوه تسویه بدهی پدیده به میزان و حل مشکلات این شرکت تعریف شده و در حال عملیاتی شدن است.

وی بیان کرد: کنسرسیومی از بانک ها در حال مذاکره و بررسی جهت ورود به موضوع پرداخت تسهیلات و تامین نقدینگی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام شرکت پدیده است.

م:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا