پیشخوانعناوین اخبار

موزه‌ای از مجسمه‌های سنگی در چین

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ، ممکن است خیلی از ما انسان ها در این سن کم احساس کنیم که دیگر جوان نیستیم و یا حوصله برخی از کارها را نداریم و یا حتی نگذاریم تفکرمان به سوی دیگری کشیده شود.  اما زمانیکه افراد مسن را می‌بینیم متوجه می شویم این تفکرات را باید دور انداخت تا راه جدیدی را جایگزین آن کرد.

یکی از این محل هایی که حس شگفتی  را در ما زنده می کند و چشمانمان با تعجب خاص آن را دنبال می کند کشور چین است !

مردی که در سن بالا بعد از رهایی تحصیل از دانشگاه در طی این بیست سال با گذاشتن سنگ روی سنگ اشکالی را خلق می‌کند که هیچ وقت در ذهن هیچکس گنجانده نمی شده اما حال تبدیل به موزه ای شده که همه از آن بازدید می کنند.

اگر فرصت و یا امکان رفتن به این کشور را ندارید اما باز می توانید با دیدن عکس ها و شنیدن وصف آن پی به ساختار پیچیده آن ببرید. مجسمه های سنگی که هرکدام به اشکال حیوانی در آمده اند و ساخت آن ۲۰سال از عمر این انسان را در اختیار گرفته است. دیدن دست رنج انسانی که با زحمات زیاد یک کار شگفت انگیز و متمایز از همه انجام داده است. به طور حتم جرقه‌هایی در ذهن انسان ایجاد می‌کند تا آثار جدیدی در زمینه های مختلفی خلق کنیم.

رفتن به این موزه و ثبت فریم به فریم این سنگ ها از زوایای مختلف به دست عکاسان با آن آسمان آبی می تواند آثاری را خلق کند که هر کدام در جای خود حرفی برای گفتن دارند و ریز به ریز زحمات هنرمند مجسمه ساز به ثبت می رسد.

پس اگر دلتان کمی سفر به دنیای شگفتی ها می‌خواهد با یک جستجوی ساده و یا سفر به این کشور از توانمندی های یک انسان ۷۰ ساله دیدن کنید و لذت ببرید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا