تيتر يكعناوین اخبار

اصلاح ساختار اداری و استخدامی؛با حکم رئیس جمهوری سازمان اداری و استخدامی احیا شد

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین  روحانی رئیس جمهور در این حکم «جمشید انصاری» را به عنوان «معاون رییس جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور» منصوب کرد.

متن حکم رییس جمهوری به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای جمشید انصاری
براساس اصل یکصد و بیست و ششم قانون اساسی و در اجرای مصوبه مورخ دوم مرداد ۱۳۹۵ شورای عالی اداری، نظر به تخصص و تجربیات جناب عالی به موجب این حکم به عنوان « معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور» منصوب می شوید.
توفیق شما را در خدمت به ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسالت دارم.
حسن روحانی

نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه شد
رییس جمهوری همچنین در حکم جداگانه ای محمد باقر نوبخت را به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور» منصوب کرد.
متن حکم روحانی به این شرح است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر محمد باقر نوبخت
براساس اصل یکصد و بیست و ششم قانون اساسی و در اجرای مصوبه مورخ دوم مرداد ۱۳۹۵ شورای عالی اداری، نظر به تخصص و تجربیات جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور» منصوب می شوید.
توفیق شما را در خدمت به ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسالت دارم.
حسن روحانی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا