پیشخوانعناوین اخبار

برترین های هفته دوم لیگ برتر

 به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از خبرنگاران جوان، هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران شب با توقف پرسپولیس و تراکتورسازی، برد سپاهان و دربی سرد و کسل کننده تبریز به پایان رسید.

این هفته از رقابت های لیگ را باید هفته تساوی های ملال آور دانست چرا که از مجموع هشت بازی برگزار شده، تنها شاهد برتری ۲ تیم مقابل حریفان خود آن هم با کمترین اختلاف گل بودیم.

در زیر نگاهی به نتایج و برترین های هفته دوم، می اندازیم. البته ذکر این نکته ضروری است که علی اصغر مدیرروستا کارشناس فوتبال کشورمان در معرفی برترین ها نظرات کارشناسی خود را به ما ارائه داد.

استقلال خوزستان ۲٫ استقلال تهران ۱: حسن بیت سعید (۲ گل) برای استقلال خوزستان و کاوه رضایی برای استقلال تهران

ذوب آهن۱٫ سایپا۱: مهدی رجب زاده برای ذوب آهن و مهدی ترابی برای سایپا

پدیده۱٫ سیاه جامگان۱: معین عباسیان برای پدیده و ایوب کلانتری برای سیاه جامگان

پیکان۱٫ صبا۱: مرتضی آقاخان برای پیکان و رضا عنایتی برای صبا

پرسپولیس۱٫ فولاد۱: وحید امیری برای پرسپولیس و عبدالله ناصری برای فولاد

نفت تهران۰٫ سپاهان۱: فرید بهزادی کریمی

صنعت نفت۰٫ تراکتورسازی ۰

ماشین سازی ۰٫ گسترش فولاد۰

بازیکن هفته: حسن بیت سعید( استقلال خوزستان)

برترین گلزن سال گذشته مدافع عنوان قهرمانی لیگ ، روند گلزنی های خود در لیگ شانزدهم را مقابل استقلال، یکی از جدی ترین مدعیان فصل شروع کرد تا ضمن تاثیرگذاری در ثبت نخستین برد استقلال خوزستان، عنوان برترین بازیکن هفته دوم را به دست آورد. بیت سعید با عملکردی درخشان مقابل استقلال ثابت کرد که عزمی راسخ برای بردن جایزه آقای گل لیگ شانزدهم دارد.

مریی هفته: سیروس پورموسوی( استقلال خوزستان)

مربی با اخلاق و کاربلد استقلال خوزستان در ۲ هفته اخیر ثابت کرد که توانایی بالایی برای به موفقیت رساندن این تیم بدون عبدالله ویسی دارد. وی با کسب تک امتیاز از دیدار خارج از خانه مقابل تراکتورسازی و برتری در بازی حساس با استقلال تهران، آبی های خوزستان را به صدر جدول لیگ رساند و امید زیادی دارد تا با استفاده از تدابیری مناسب در کنار انگیزه بازیکنان مدافع عنوان قهرمانی لیگ، در فصل جدید هم این تیم را به موفقیت برساند.

تیم هفته: استقلال خوزستان

با وجود جدایی عبدالله ویسی از آبی های خوزستان، بازیکنان و کادرفنی این تیم در لیگ شانزدهم هم به جاه طلبی خود ادامه می دهند. شاگردان سیروس پورموسوی با برتری مقابل یاران علی رضا منصوریان، به جایگاه هفته پایانی خود در لیگ پانزدهم بازگشتند و به شک و شبهه های موجود درباره نقش تاثیرگذار شانس در قهرمانی سال گذشته خود، پاسخ محکمی دادند.

البته سرمربی با درایت استقلال خوزستان و قهرمانان جوانش خوب می دانند که برای تکرار قهرمانی، در هفته های آتی کار بسیار دشواری پیش رو دارند و نباید به همین ۲ نتیجه خوب ابتدای لیگ مقابل تراکتورسازی و استقلال دل خوش کنند.

بازی هفته: استقلال خوزستان. استقلال تهران

نبرد ۲ مدعی هم نام لیگ توانست تا حدودی نسبت به سایر دیدارهای هفته دوم، هواداران را از دیدن یک بازی تاکتیکی و جذاب راضی کند. به خصوص این که استقلال خوزستان و آبی های تهران تا حدی از فشار تمرینات طاقت فرسای بدنسازی خارج شده بودند و برای رسیدن به سه امتیاز این دیدار حساس تا آخرین دقیقه تلاش خود را به کار گرفتند.

تعداد گل: ۱۲ گل

میانگین: ۱/۵ گل در هر بازی

پرگل ترین بازی: استقلال خوزستان. استقلال تهران(۳گل)

کم گل ترین بازی: ماشین سازی۰٫ گسترش فولاد۰/ صنعت نفت۰٫ تراکتورسازی۰

برترین گلزنان لیگ تا پایان هفته دوم:

حسن بیت سعید و رحیم زهیوی( استقلال خوزستان) ۲گل

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا