پیشخوانعناوین اخبار

واکنش مردم به سخنگوی دولت /اگر “صفدرحسینی” ذخیره نظام است پس “سردار سلیمانی” کیست؟

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از جام جم انلاین، روز گذشته محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در جلسه معارفه رئیس جدید صندوق توسعه ملی، از صفدر حسینی رئیس سابق این صندوق به عنوان یکی از ذخایر نظام وامانتدار کشور نام برد، و گفت: “گذشته از ارادت شخصی بنده به دکترحسینی، سایر اعضاء هیأت عامل سابق صندوق توسعه ملی نیز از بزرگان اقتصاد کشور هستند و الحق در دوران مسوولیت خود امانتداران بزرگی برای کشور بودند.”

این در حالی است که صفدر حسینی به دنبال افشای حقوق نجومی ۵۷ میلیون تومانی به همراه دیگر اعضای هیات عامل این صندوق، در تاریخ ۱۲ تیرماه سال جاری با استعفای اجباری از سمت‌های خود کناره‌گیری کردند.
به گزارش تسنیم، صفدر حسینی طبق اسناد و مدارک موجود، از فروردین تا اسفند سال ۹۴ به‌طور میانگین، ۵۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بابت حقوق آن هم فقط از این صندوق دریافت کرده است؛ به‌ عبارت دیگر حسینی در سال گذشته جمعاً حدود ۶۸۶ میلیون تومان بابت حقوق از صندوق توسعه ملی گرفته است، جالب اینکه رئیس صندوق توسعه ملی ۳۰۰ میلیون تومان نیز تسهیلات وام آن هم با نرخ سود چهار درصد دریافت کرده است. کمک‌‌هزینه ورزش، خرید کتاب و اوقات فراغت فرزندانش نیز در فیش حقوقی وی لحاظ می‌شد.”
در حالی نوبخت از صفدر حسینی به عنوان ذخیره نظام نام می‌برد، که پس از انتشار این خبر کاربران واکنش‌های مختلفی نسبت به این خبر داشته اند.
اکثر کاربران با خواندن این خبر نظری خلاف صحبت‌های سخنگوی دولت داشتند که مشروح این نظرات به شرح زیر است:

صفر:
دار و دسته حقوق بگیران صفدر حسینی در نظرات و سایتها تظاهر به مظلوم نمایی را شروع کردند.
کریم:
چطور حقوق های گرفته را برای حداقل بیستمین بار مینویسید و تبلیغ میکنید ولی پس دادن حقوق و وام و شرایط قانونی گرفتن این حقوقها را یک بار هم بیان نمیکنید واگذارید به خدای سید صفدر.

ناشناس:
صفدر حسینی که دم از بی خدایی میزده در صحبتهاش.
شوش:
یکی دیگه هم حتما فریدون هستش .
ناشناس:
جناب آقای نو!!!بخت …متاسفم برای شما و سایر دولتیهای اصلاحاتی … وقتیکه این ظلم مشهود و بارز(بسیاری از مردم ما نون شب ندارن بخورن خیلیاشون شب رو گرسنه میخوابن ولی این آقای امانتدار نظام بصورت میانگین ماهی ۵۷ میلیون تومن حقوق بگیره ) رو می بینید و باز هم میگید آقا امانتدار نظام بوده !!! پس همه شماها مثل این آقا امانتدارید!!!!!!!…. وامصیبتا شرم کنید بترسید از عاقبت کارتون …
علی:
معنی این حرف اینه که هیچ برخورد قضایی با آقایون نخواهد شد , فقط همین.
مهدی ملکی:
آقای نوبخت لطفا منظور از نظام ، کدام نظام را مد نظر دارید و منظور از امانتدار بزرگ ، کدام امانت منظور نظر جنابعالی است تا بنده بی سواد هم متوجه شوم. متشکرم.
از تهران:
جناب دکتر نوبخت درست می فرمایند بله هرفرد دیگری هم بود با این همه حقوق دریافتی قطعا ذخیره نظام شمرده میشد،باور ندارید!!!؟از مردم بپرسید؟!!
محمد:
شهدا ذخائر انقلابند
محمد:
فقط می توانم بگویم برای نوبخت متأسفم که از خائن تمجید کرده.
ناشناس:
پس حقوق نجومی اش رو داشته ذخیره میکرده برای نظام. وای چرا ما نفهمیدیم پس؟

محمود:
اختلاس یا امانت دار !!! حقشو را از نظام گرفته یا دزدی !!!وای وای اقای سخنگو خیلی متاسفم.
ناشناس:
شکر خدا نظام ذخایر مثل صف زیاد داره!!!!!
ناشناس:
اگر این ها امانتدار هستند پس ببین دیگه امانت ندارهاش چکار میکنن.
ناشناس:
!!!!!!!!!!!شکی نیست که از ذخایر هست و از آن در انتخابات هزینه خواهد شد تا دوباره بر سر میز ریاست تکیه دهید ؟؟
محمد:
زاغی با لک لکی دوستی داشت این دوستی مرا به تعجب وا گذاشت تا اینکه در احوالشان مطالعه کردم تا قدر مشترکشان بیابم بعد از ممارست در کار دریافتم هر دو لنگ هستند نقل به اختصار از مثنوی.
ناشناس:
اقای نوبخت ما هم جزء ذخایر انقلاب هستیم دلمان میخواهد یک حقوق یک میلیونی بگیریم عزت زیاد سالار حالا که از کیسه خلیفه میبخشی یک گوشه چشمی هم به ما داشته باش و حداقل یارانه هایمان راقطع نکن و تو حلقوم نورچشمی ها نریز.
ناشناس:
آقای نوبخت طوری حرف نزنید که مردم مجبور به واکنش بشن.بعد بگید باید حرمت ها نگه داشته بشه. اگر هم می خواهید بخندید به خودتان و تفکراتتان بخندید.
سعید:
باسلام بهتر است بی مقدمه بگوییم، بسیار خوب است که ایشان در نهایت بی پروایی از دزدان و دشمنان ملت مظلوم ایران بعنوان ذخایر نام میبرند! زیرا کسانی که از این افراد به نیکی یاد میکنند خود نیز حتماً چنین هستند، بترسید از خشم خدا که در حکومت اسلامی این گونه عمل میکنید و به اسم نظام اسلامی میزنید! از خدا بترسید.

کاظم:
سلام خداوند عاقبت بشر کند هرکسی که به این مردم و این نظام دینی مردم به هر طریقی خیانت میکند.آمین یارب العالمین
یک معلم:
خدایا آدم چی می شنوه !!! یعنی تو حال و روز ملت رو نمی بینی ؟ شرم می کنم که بگم یه معلمم و دارم امثال تو رو پرورش می دم !!! چقدر وقیحانه است !!! یعنی مردم هیچ جایگاهی پیش این حضرات ندارن.
ناشناس
جناب نوبخت دهن کجی به نظام ومردم کافی نیست؟
حامد:
خیلی کار آقای نوبخت درسته، من که واقعا دوستش دارم… یعنی اصلا مهم نیست که کی چیکار کرده، به ایشون بگن برو ازش دفاع کن! همچین براش سنگ تموم می ذاره که خود طرف هم شوکه میشه!! الان حتی خود صفدر حسینی هم داره تو اینترنت سرچ می کنه ببینه این صفدر حسینی که امانت دار و ذخیره نظامه کیه؟!!
مبین:
مگر این بابا همونی نیست که حقوق نجومی و نامتعارف گرفته بود و مجبور به استعفا شد حالا شد ذخیره نظام!!!!بابا تو را به خدا یکی منو راهنمایی کنه من در تعریف واژگان مستاصل موندم .حقوق نجومی! ذخیره نظام!!!!!ولا نمیدونم چی بگم.یکی به من کمک کنه.
علی:
متأسفم برای آقای نوبخت. جناب سخنگو! لطفاً اعتماد ما به دولت رو خدشه دار نکنید با این حرفا.
رضا:
۶۸۶ میلیون رو حقوق نمیگن. دزدی میگن. دولت داره رسما حمایت میکنه. حمایت از دزد شاخ و دم داره.

مرتضی:
بابا خیلی ی ی ی ی ی رو دارید شما
ناشناس:
مدیر متبحر کشور(صفدر حسینی) را تحت فشار سیاسی زدند حالا یادشان امده سرمایه نظام هست. آقای روحانی کجاست که جواب ابروی ریخته و هرز دادن مدیران متبحر را بدهد؟؟؟ آخر کاری که با صفدر حسینی کردید دلواپسان هم نکردند. امان از….
مهدی:
این غارتگران بیت المال رو اعدام کنید کمپین مستضعفین ایران.
یزدی:
برای اقای نوبخت متاسفم اگر یک لحظه خود را جای یکی از بازنشستگان دولت به ویژه اموزش و پرورش میگذاشتند از این حرف ها نمی زدند.
ذخایر نجوم خوری:
بله از ذخایر نظام نجومی خوری هستند!
ناشناس:
ذخایر نظام مردم خوب و انقلابی ایرانند. باید همانطور که مسئولان اجرایی به فکر حفظ شخصیتهای مورد نظر خود هستند به فکر ذخیره اصلی نظام که مردمند باشند.
مقدسی:
صفدر حسینی یک خود شیفته است و به طرز مزورانه ای متظاهره! علاقه خاصی به تخریب افراد مستقل و صاحب رای در حیطه اطرافیانش داره و به جذب و رفاقت با افراد سهل انگار که تحت تاثیرش هستند اقدام میکنه !و ببینید در سایتهای وابسته محلی چطور اینو و خانواده اش رو دارن تبلیغ میکنن…
علی:
برای این سرمایه امانت‌دارتون یا امانت سرمایه‌دارتون اسفند دود کنید، چشم نخوره یه وقت.
ایران:
امانت‌‌دار یا امانت‌‌خوار؟! ایشون سرمایه‌دار نظام هستند نه سرمایه‌ نظام.

سرتق الدوله:
فرمودیم از امروز مخبرین ساواک و اساتید شبکه سازی و نفوذ در کشور جز ذخایر محسوب شوند! این ذخایر رو باید اتش بزنید.
ناشناس:
این بابا ۴ سال وزیر بوده در دور دوم خاتمی و الان هم رئیس معزول و طلبکار و پرروی صندوق توسعه چطوری شده ذخایر؟ بله از ذخایر دزدی و وقاحت.
مجید:
ما با معیار علی(ع) میبینیم نه معیار نوبخت. شمابه فکر آخرت باشید نه نظام
هموطن:
هر چه بگندد نمکش می زنند …. وای به روزی که بگندد نمک…..
حضرت دوست:
فاطمه حسینی هم بعد از چند سال قرار هست که جز ذخایر نظام باشند وقتی به اندازه صفدر حسینی از صرافی و مجلس چاپیدن و بردن.
مرتضی:
واقعا خنده داره,,,,جدی گفته!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
نکونام:
زرشک
دبل:
حقه تانه ملت احساسی جوگیر.
امید کشفی:
این خبر را بعد از خبر سردار سلیمانی خواندم. اگر ایشان سرمایه نظام هستند، پس او چیست؟
مسعود:
لفظ امانت‌دار بزرگ برای ایشون یکم اغراق نیست؟ آیا واقعا دلسوز نظام که می‌بینه بسیاری از مردم تو خرج شب‌شون موندن حاضره واسه خودش این حقوق رو بگیره؟
مخالف:
شما واسه هم دیگه مایه نذارین کی بذاره، راستی از اختلاس‌های سرمایه نظام چه خبر.
ناشناس:
تهمت هم حد و اندازه دارد. خدا مشتی محکم بر دهان تهمت زنندگان خواهد زد. این بنده خدا خیلی مظلوم واقع شد.
شاهد:
سلام، آقای نوبخت! ایشان شاگرد شماست، هر چی هست از شما یاد گرفته است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا