پیشخوانعناوین اخبار

خودکاری جادویی با ۱۶ میلیون رنگ

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران ،نمونه‌های واقعی از ابزارهایی که می‌توانند همانند قطره چکان عمل کرده و رنگ‌های مختلف را اسکن کنند هم اکنون در بازار وجود دارند، برای مثال Spector که می‌تواند رنگ‌ها و فونت‌های مختلف را شناسایی کند. اکنون خودکار جدید به نام Cronzy معرفی شده است که مانند نمونه ‌های قبلی قابلیت شناسایی رنگ‌های مختلف را دارد، اما ویژگی متمایز کننده این خودکار مجهز بودن آن به کارتریج‌های جوهر است که به شما امکان می‌دهد تمامی این رنگ‌های اسکن شده را روی کاغذ بیاورید.

به گزارش تک شات، طراحان Cronzy مدعی‌اند که این خودکار می‌تواند ۱۶ میلیون رنگ را اسکن کرده و این رنگ‌ها را روی کاغذ بیاورد، به این ترتیب شما می‌توانید طیف وسیعی از رنگ‌ها و سایه‌های موجود در جهان را در جیب خود داشته باشد. برای انتخاب رنگ این خودکار هم چنین می‌توان از یک اپلیکیشن در پلتفرم‌های iOS یا اندروید استفاده کرد.

نمونه اولیه این خودکار برای ترکیب رنگ‌های CMYK از یک الگوریتم و دریچه‌های سلنوئیدی استفاده می کند. در هر حال فعلا بسیاری از مراحل کار این خودکار گنگ و نامفهوم است. Cronzy دو ماه تا رسیدن به هدف ۲۰۰ هزار دلاری خود در وب سایت Indiegogo فاصله دارد. تا آن زمان باید هم چنان از خودکارهای نوستالژیک چند رنگ استفاده کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا