پیشخوانعناوین اخبار

تیمی پر ستاره به ایران می‌آوریم

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از جام جم انلاین، او یکی از بازیکنان تیم کهکشانی رئال در سال ۲۰۰۲ بود. تیمی که همه نخبه‌های فوتبال دنیا را در خود داشت. سالگادو مانند شهریور سال قبل که هماهنگی بازی ایران و ستارگان دنیا را نجام داد، این بار هم مقدمات کار را فراهم کرده تا ستارگان بزرگ لالیگا و دنیا راهی ایران شوند. او درباره این بازی بزرگ که قرار است حکم بازی خداحافظی برای جواد نکونام داشته باشد، صحبت کرد. ناتان قبادی، مدیر روابط بین‌الملل باشگاه هنرمندان ایران و حسین یاریار مدیر باشگاه ورزشی هنرمندان ایران همکاری صمیمانه‌ای داشتند تا این گفت‌وگو انجام شود که از هر دو عزیز تشکر می‌کنیم.

مانند آگوست سال قبل، این بار هم گویا در اواخر آگوست راهی تهران می‌شوید.

بله. با شادی و افتخار به ایران می‌آیم. البته این چهارمین باری است که قرار است به تهران بیایم. در سه سفر قبلی به تهران که یکی از آنها مربوط به بازی آگوست سال قبل بود، به من شخیلی خوش گذشت.

سفر سال قبل سفر خوبی بود؟

بسیار سفر خوبی بود. هم میزبانی از ما خوب بود و هم برخورد مردم ایران با ما عالی بود. اگرچه آن روز انتظار داشتیم ورزشگاه پر شود؛ اما باز هم جمعیت خوبی آمده بود. مردم شما برخورد گرمی با ما داشتند و از همان لحظه اول ورود ما به ایران در فرودگاه تا زمان برگشت در فرودگاه ایران، با شوق زیادی با ما برخورد می‌کردند و این نوع استقبال آنها در همه ما تاثیر داشت. همه ما در مسیرهای بازگشت احساس مشترکی داشتیم. ما از مسیرهای مختلفی به ایران آمده بودیم و همان مسیرهای متفاوت را بازمی‌گشتیم؛ اما همه معتقد بودیم سفر خوبی بود و لحظات شیرینی برای ما به وجود آورد.

بازیکنان سال قبل به ایران می‌آیند؟

آنها که برنامه کاریشان پر نبود می‌آیند. در میان بازیکنان سال قبل، شاید روبرتو کارلوس، لوییز فیگو و فرناندو هیه‌رو کمی به مشکل برخورد کنند. البته با آنها درباره این بازی حرف زده‌ام. به دوستان بارسایی هم گفته‌ام. با اریک آبیدال و کارلس پویول گفته‌ام. برنامه کارلس در ۱۰ روز آخر آگوست (دهه اول شهریور) کمی ترافیک دارد؛ اما سعی ما این است که مانند تیمی که سال قبل آمد، پرستاره به ایران بیاییم.

این بازی قرار است بازی خداحافظی جواد نکونام باشد.

او کاپیتان شماست. بازیکنان ملی در دنیای فوتبال از اعتبار و احترام بالایی برخوردار هستند بخصوص که کاپیتان ملی هم باشند. ما می‌دانیم برای چه به ایران می‌آییم. خوشحال شدیم که این بازی برای این منظور خواهد بود. من در سفر اول به ایران هم با نکونام برخورد داشتم و با هم به زبان من حرف زدیم. او سال‌ها در لالیگا بازی کرد و بازیکن بزرگی است. امیدوارم برنامه آن روز همانی شود که او آرزو می‌کند.

بازی در آزادی؟

این ورزشگاه برای هواداران فوتبال در ایران قابل احترام است و ما هم به آن احترام می‌گذاریم.

می‌دانید کارلوس کی‌روش در بازی ۲۵ آگوست روی نیمکت تیم یاران نکونام می‌نشیند؟

نه. این را نمی‌دانستم. او مربی بزرگی است با کارنامه‌ای که به او اعتبار می‌دهد. خوشحال می‌شوم آن روز او را ببینم.

بی‌صبرانه منتظر شما برای بازی ۲۵ آگوست هستیم.

ما هم سعی می‌کنیم روز خوبی برای فوتبال ایران درست کنیم. به امید یک روز خیلی خوب.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا