دسته‌بندی نشده

تقابل ستاره‌های ایران و جهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از جام جم انلاین ،در این بازی تا دلتان بخواهد اسم بزرگ هست، از چهره‌های معروف لالیگا بگیرید تا چهره‌های محبوب تاریخ فوتبال ایران. بد نیست کمی با این چهره‌ها آشنا شوید.

کارلوس کی‌روش: جواد نکونام قصد دارد کارلوس کی‌روش را سرمربی تیم خود بگذارد. در تاریخ ۴ شهریور او در تهران است و هر چند مشغول برنامه ریزی برای تیم ملی است ولی قطعا به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم نکونام می‌نشیند. خیلی از ستاره‌های لالیگا به کارلوس کی‌روش علاقه‌‌مندند.

کارلوس پویول: کاپیتان سابق بارسا هم جزو حاضران در بازی است. او با نکونام رابطه خوبی دارد و از قدیم با هم دوست هستند. پویول با حضور خود قطعا بازی را گرم خواهد کرد.

رائول گونزالس: مهاجم افسانه‌ای رئال‌مادرید هم جزو حاضران در بازی خواهد بود. او یک بار به ایران سفر کرده است، آن هم به اهواز برای بازی لیگ قهرمانان بین فولاد و السد. حضور رائول هم در تهران بسیار بازی را مهیج می‌کند.

محسن تنابنده: تنابنده مدت‌هاست در تیم منتخب هنرمندان حضور دارد و جزو بازیکنان تیم منتخب نکونام خواهد بود.

بهرام رادان: چهره معروف سینما که با فیلم بارکد این روزها روی پرده است و خوش می‌درخشد، یکی از هنرمندان حاضر در این بازی است و در تیم منتخب نکونام خواهد بود.

گلزار: محمدرضا گلزار هم به احتمال فراوان برای این بازی دعوت می‌شود و باید دید در مسابقه حاضر می‌شود یا نه.

احسان علیخانی: احسان رابطه خیلی خوبی با جواد نکونام دارد و در مراسم خداحافظی او حضور داشت. به همین دلیل احتمالا جزو مهمان‌ها خواهد بود.

علی دایی: او با جواد نکونام رابطه فوق‌العاده نزدیکی دارد و قطعا جزو دعوت شده‌های اصلی خواهد بود.

کریم باقری: کریم هم از چهره‌های محبوب جواد نکونام است و قطعا در بازی حضور دارد.

علی کریمی: این چهره محبوب هم جزو دعوت شده‌ها خواهد بود. هر چند خیلی‌ها معتقدند او و نکونام رابطه خوبی ندارند، ولی اتفاقا با هم خوب هستند.

فرهاد مجیدی: چهره محبوب استقلالی‌ها هم جزو دعوت شده‌هاست. شایعاتی درباره اختلافات او و نکونام هم شنیده می‌شود، ولی جواد قصد دارد فرهاد را هم دعوت کند.

پرویز ابوطالب: اولین مربی نکونام در فوتبال حرفه‌ای هم جزو مدعوان است و قطعا روی نیمکت حضور خواهد داشت.

مجید نامجو مطلق: او هم جزو کسانی است که از میان استقلالی‌های قدیمی دعوت می‌شود. نامجو در روزگاری ستاره استقلال بود.

آندرانیک تیموریان: کاپیتان تیم ملی ایران هم جزو کسانی است که به احتمال زیاد در این بازی حضور دارد.

وحید طالب‌لو: نکونام دوست داشت حجازی زنده بود تا در این بازی حاضر باشد، ولی به احتمال فراوان وحید طالب لو از میان گلرهای آبی‌پوش دعوت می‌شود تا در این بازی حضور داشته باشد.

ماکه له‌له: ستاره سابق رئال‌مادرید که خیلی‌ها می‌گویند رفتنش به این تیم ضربه‌ای اساسی وارد کرد، جزو حاضران در تیم منتخب لالیگاست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا