عناوین اخبار

مدافع استقلال :به خاطراستقلال حاضرم قراردادم کم شود / ملی پوش به این تیم آمدم

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران از خبرنگاران جوان،امین حاج محمدی مدافع تیم استقلال درباره اوضاع تیم استقلال در خط دفاعی، موضوع پرحاشیه ارقام قرارداد های بازیکنان لیگ برتری و بازی پیش روی تیمش حرف زد.

متن کامل این گفت و گو در ادامه می آید:

درباره شرایط استقلال صحبت کن.

به نظر من شرایط استقلال خوب است. شاید به نظر خیلی استقلال مساعد نباشد اما من فکر می کنم ما در هفته های بعد و حتی همین بازی مقابل صنعت نفت بهتر از همیشه عمل خواهیم کرد. بازیکنان جدیدی به استقلال اضافه شدند. نیاز به زمان داریم تا به آن هماهنگی ایده آل برسیم.

خیلی ها به خط دفاع این روهازی استقلال انتقاد می کنند.

در فوتبال اتفاق زیادی می افتد. به جز بازی اول که روی اشتباهات فردی در خط دفاع گل خوردیم در بازی دوم روی اتفاق گل خوردیم. به هر حال این ناهماهنگی ها هنوز بین بازیکنان وجود دارد. به خصوص در خط دفاع که اکثر بازیکنان تغییر کرده اند.  اما در کل باید بگویم ساختار دفاعی ما مشکلی ندارد.

فشار روی هم پستی ات کنعانی زادگان خیلی زیاد است.

کنعانی زادگان در بازی اول اشتباه کرد در حالی که هیچ فوتبالیستی دوست ندارد اشتباه کند. به هر حال این هم از بدشانسی های حسین بود. به هر حال اتفاق در بازی برای همه می افتد. فکر می کنم انتقاداتی که به بازیکن ما وارد می شود به خاطر بازی اول بود.

اما مطمئن باشید او در ادامه بهتر خواهد شد. البته بنده خدا برایش مصدومیتی به وجود آمد. آن هم به دلیل فشاری است که روی بازیکنان استقلال و پرسپولیس همیشه بوده. مخصوصا سال اولی که به این دو تیم می آیی. چون هوادار از تو انتظار دارد. امیدوارم هر چه زودتر مصدومیت او برطرف شود و به میادین بازگردد.

با مصدومیت کنعانی زادگان تو جایگزین او خواهی شد.

من جایگزین کسی نمی شوم. ۴،۵ دفاع خوب در استقلال وجود دارد که همه جزو بهترین ها هستند. وقتی این همه بازیکن خوب در یک تیم وجود دارد بازی کردن سخت تر می شود. باید رقابت کنی تا بتوانی نظر کادر فنی را جلب کنی. به خصوص برای علی منصوریان که همیشه بهترین ها را به میدان می فرستد. من بازیکن او بوده ام و این مسائل را می دانم.

دوست داشتم حسین کنعانی زادگان هم در این بازی باشد. انشاالله هرچه زودتر به میادین باز می گردد. اما برای بازی کردن نظر منصوریان است و او می گوید که چه کسانی به میدان می رود. از بین ما ۴،۵ نفر دو نفر می توانند بازی کنند. اما مهم این است که استقلال موفق باشد.

فرقی نمی کند من بازی کنم یا بازیکنی دیگر. هنوز معلوم نیست جایگزین کنعانی زادگان چه کسی است.

این روزها انتقادات زیادی به مبلغ قرارداد توست.

ببینید روزی که من به استقلال آمدم بازیکن ملی پوش بودم. مثل سایر بازیکنان ملی پوش قرارداد بستم. سال اول قراردادم ۹۰۰ میلیون تومان بود و طبق بندهایی که در قراردادم وجود داشت مبلغم افزایش یافت. فکر نمی کنم مبلغ قراردادم به عنوان یک بازیکن ملی پوش که به استقلال آمد زیاد باشد.

انتقادی به توست و گفته می شود با وجود مبلغ بالای قراردادت در استقلال نیمکت نشین هستی.

من هم این انتقادات را شنیده ام. ببینید وقتی با یک تیمی قرارداد می بندم قرارداد می بندم که در اختیار باشگاه باشم و قرارداد نمی بندم که حتما بازی کنم. وقتی هم که به این تیم آمدم همه چیز خوب بود. ابتدای فصل گذشته هم در اکثر بازی ها به میدان رفتم. اما بعد از آن مصدومیت با عملکرد خوب سایر مدافعان چند هفته نیمکت نشین شدم.

همان طور که گفتم فکر نمی کنم مبلغ بازیکنی که در گذشته در اکثر فهرست های تیم ملی حضور داشته و به نوعی ملی پوش بوده زیاد بوده باشد. درباره نیمکت نشینی هم باید بگویم نظر علیرضا منصوریان است که من بازی کنم یا خیر. من کاملا در اختیار باشگاه هستم.

هر وقت صلاح بدانند بازی می کنم و هر وقت هم بازی نکنم از روی نیمکت یا سکو برای موفقیت تیم تلاش می کنم. آن چیز که برایم جالب است موقعی که بازی می کردم هیچ حرفی از این مبلغ قراردادها نبود اما الان که بازی نمی کنم این مسائل پیش آمده است.

گفته می شود شاید مبلغ قراردادت کم شود. با این مساله مشکلی نداری؟

کسی نمی تواند قرارداد من را کم کند. چون قراردادم با استقلال دوساله است. من هم قرارداد نبسته بودم که بازی کنم. اگر قرار است که قرارداد من کم شود توسط خود من کم می شود و خودم باید تشخیص دهم که این اتفاق بیفتد. اما این را بگویم اگر این اتفاق به نفع استقلال باشد حتما این کار را خواهم کرد.

بازی با نفت آبادان را چطور می بینی؟

نفت آبادان تیمی است که از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده. آنها تیم جوان و دونده ای هستند. مسلما وقتی به ورزشگاه آزادی می آیند انگیزه آنها خیلی بیشتر می شود. بازیکنانی که در جنوب کشور بازی می کنند اکثر آنها تکنیکی هستند.

قطعا بازی سختی در پیش داریم.مخصوصا برای تیم استقلال که همه جلوی تیم های استقلال و پرسپولیس با انگیزه بالاتری کار می کنند. بازی آسانی در پیش نداریم. ما باید خیلی خوب کار کنیم تا بتوانیم اولین برد خانگی را کسب کنیم.

اولین حضور هواداران در ورزشگاه آزادی است.

درست است هواداران برای اولین بار در این فصل به ورزشگاه خواهند آمد. هفته اول که آنها نبودند انگار در خانه خودمان بازی نمی کردیم. وقتی آنها نباشند که در کدام ورزشگاه بازی می کنیم. وقتی آنها به ورزشگاه آزادی می آیند ما پر و بال می گیریم. همه چیز برای ما فرق می کند. وقتی آنها هستند دوست داریم همه تیم ها را ببریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا