پیشخوانشهر و جامعه

از  درخواست پلیس اگاهی اصفهان برای شناسایی سارقان طلافروشی تادستگیری عاملان آتش سوزی چاه

 

سرهنگ “ستار خسروی” رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان  اظهار داشت: چندی پیش دو نفر از سارقان اقدام به سرقت از یکی از طلافروشی های شهر اصفهان کردند که تحقیقات وسیع و گسترده ای در این زمینه از سوی کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری این متهمان در حال انجام است.

وی افزود: با توجه به اینکه تصویر این سارقان توسط دوربین مداربسته نصب شده در طلافروشی ثبت شده و شهروندان می توانند با شناسایی آنها کمک بسیاری به پیشرفت پرونده مذکور نمایند به همین جهت تصاویر مربوط به این متهمان برابر دستور مقام قضایی در رسانه به چاپ می رسد.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطر نشان کرد: از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده و شناسایی این سارقان موضوع را از طریق شماره تلفن های ۲۱۸۴۲۱۰، ۲۱۸۴۳۹۹، ۲۱۸۴۳۰۱ ، ۲۱۸۴۲۰۳ به اطلاع کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان برسانند.

سارق

کشف ۲۷۳هزار کمپوت میوه و کنسرو زیتون خارجی تاریخ گذشته

 طی یک عملیات ویژه توسط ماموران پلیس مرکز استان افرادی که قصد توزیع محموله بزرگ مواد غذایی خارجی تاریخ گذشته، با تاریخ جدید را داشتند دستگیر و بیش از ۲۷۳ هزار کمپوت و کنسرو زیتون تاریخ گذشته از انبار آنان کشف شد.

سرهنگ” حسن یاردوستی” فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: ماموران این فرماندهی در پی کسب خبری مبنی بر وجود انبار مواد غذایی و کالای تقلبی در یکی از مناطق حاشیه ای شهر اصفهان بلافاصله موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام  قضایی  به همراه نماینده سازمان دارو و غذا از انبار مذکور بازدید به عمل آوردندو

این مقام مسئول عنوان داشت: ماموران  هنگام  ورود مشاهده کردند تعدادی  از افراد حاضر در انبار مذکور در حال پاک کردن تاریخ تولید وانقضاء روی درب شیشه های مواد غذایی با مواد پاک کننده قوی بوده  و  پس از امحاء تاریخ گذشته اقدام به حک تاریخ جدید برای عرضه به بازار می کنند.

سرهنگ یاردوستی گفت: در این راستا برابر دستور قضایی این انبار پلمپ و تعداد ۲۷۳ هزار و ۶۱۶ مواد غذایی تقلبی و تاریخ گذشته شامل  انواع کمپوت آناناس،هلو،هفت میوه،آلوئه ورا و زیتون خارجی کشف و توقیف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه چهار نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده و تحقیقات تکمیلی بر روی این پرونده در حال انجام است.

 پلمپ انباری با ۳ میلیارد لباس قاچاق در “برخوار”

فرمانده انتظامی شهرستان “برخوار” از کشف ۷۰ هزار ثوب لباس قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال که در یک انبار دپو شده بود خبر داد.

سرهنگ “علی صادقی” گفت:در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت فردی در زمینه دپو و توزیع لباس قاچاق در شهرستان “برخوار” بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران جهت بررسی موضوع با مقام قضائی هماهنگ و به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ صادقی بیان داشت : در بازرسی از این انبار تعداد ۷۰ هزار ثوب انواع لباس خارجی قاچاق فاقد هر گونه مدارک مثبته گمرکی کشف و انبار پلمپ شد.

این مقام انتظامی ارزش لباس ها را سه میلیارد ریال دانست و افزود: در این زمینه یک نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد .

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان کالا و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد واجازه جولان به این مفسدان اقتصادی نخواهد داد.

عدم توجه به جلو یک کشته بر جای گذاشت

 معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از خروج از جاده یک دستگاه سواری ۲۰۶ و جان باختن سرنشین آن خبر داد.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” گفت: ماموران پلیس راه “شاهین شهر-کاشان” از خروج از جاده یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ در آزاد راه “امیرکبیر” باخبر شدند که بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی سرنشین سواری ۲۰۶ جان خود را از دست داد.

سرهنگ کریمی بیان داشت :کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه رانندگی را عدم توجه به جلو اعلام کرده اند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان از رانندگان خواست : با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی کنید و از پرداختن به اموراتی که موجبات حواس پرتی را فراهم می کند مانند صحبت با تلفن همراه ، خوردن و آشامیدن و … پرهیز کنید.

 

توقیف یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برنج قاچاق در شهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان “شهرضا” از توقیف ۲۲ تن و ۸۰۰ کیلو برنج قاچاق به ارزش یک میلیارد و۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ “حمید امیرخانی” گفت: ماموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی شهید “امامی” شهرستان “شهرضا” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بودمشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این کامیون، مقدار۲۲ تن و ۸۰۰ کیلو برنج قاچاق فاقد هر گونه مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ امیرخانی ارزش این محموله را یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: در این خصوص راننده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور می زند که در این خصوص نیروی انتظامی با قاطعیت با قاچاقچیان کالا مقابله می کند./

دستگیری عاملان آتش سوزی چاه کشاورزی

 فرمانده انتظامی شهرستان “شاهین شهر” از دستگیری افرادی که یک چاه کشاورزی و اتاقک آن را آتش زده بودند خبر داد .

سرهنگ “رجبعلی مختاری” گفت : در پی آتش سوزی مشکوک یک موتور چاه کشاورزی و اتاقک آن در بخش “میمه” شهرستان “شاهین شهر” بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در این راستا تحقیقات خود را آغاز و با بکار گیری شگردهای خاص پلیسی و اقدامات تخصصی عاملان این آتش سوزی عمدی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ضمن اشاره به اینکه افراد دستگیر شده دو نفر بودند ادامه داد: متهمان در بازجوئی های بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را اختلافات ملکی اعلام کردند.

سرهنگ مختاری بیان داشت :در این خصوص پرونده تشکیل و هر دو متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی اجازه جولان به برهم زنندگان نظم جامعه و آسایش عمومی مردم نخواهد داد و با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا