شهر و جامعهعناوین اخبار

همایش تجلیل از فعالان اشتغال و حرفه آموزی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران و به نقل از  روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان، در راستای گرامیداشت هفته مهارت و ششم مرداد روز ملی کارآفرینی و آموزشهای فنی و حرفه ای، همایش تجلیل از فعالان اشتغال و حرفه آموزی در زندانبا حضور ابوطالب جلالی مدیر کل استان، امیری مدیر کل زندانهای استان، سیروس امینی مدیر زندان مرکزی اصفهان و جمعی از کارشناسان دو مجموعه برگزار و با اهداء لوح سپاس از مربیان و کارشناسان اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان تجلیل گردید.

در این همایش امینی مدیر زندان مرکزی اصفهان در طی سخنانی به فرایند موضوع اشتغال در زندان پرداخت وگفت: استقبال مددجویان از آموزش و فراگیری دوره های فنی و حرفه ای در طی سال های اخیرافزایش یافته به گونه ای که زمینه کسب درآمد برای مددجویان از راه اشتغال به خوبی مهیا شده است.

 ویبیان داشت: آموزش های فنی و حرفه ای در زندان بالاترین آمار کمی و کیفی در زمینه آموزش و اشتغال را داشته است.

در ادامه مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان در طی سخنانی از تدابیر مدیر کل زندانهای استان در راستای ایجاد مهارت آموزی برای مددجویان و اشتغال قدردانی کردو این تدابیر را موجب توسعه فعالیت های آموزش فنی و حرفه ای دانست.

جلالی افزود: ایجاد دوره های آموزشی و مهیا نمودن وسایل و ابزار کار در مجموعه زندانهای استان برای این مرکز یک تکلیف است و ما خرسندیم از اینکه مددجویان با حضور در این دوره ها ضمن فراگیری دانش فنی و حرفه ای بازگشت مجدد به زندان ها را نخواهند داشت.

در پایان این همایش امیری مدیر کل زندانهای استان با اهداء لوح سپاساز مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان اصفهان قدردانی کرد.

در قسمتی از متن این لوح آمده است:مهارت آموزی و ایجاد اشتغال برای مددجویان فاقد حرفه که با غنی سازی اوقات فراغت آنان در زندانها توأم می باشد نقش بسزایی در توانمندسازی حرفه ای و شغلی این قشر آسیب دیده ی جامعه داشته که به تبع آن ضمن ایجاد روحیه ی اعتماد به نفس و خودباوری در آنان و برقراری محیطی امن و آرام در زندانها، موجبات کسب و کار پایدار پس از آزادی را نیز فراهم می نماید.”

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا