شهر و جامعهعناوین اخبار

اجرای عملیات عمرانی تفکیک دوچرخه از خودرو در خیابان شهدای خواجو/ راه‌اندازی تابلو ترافیکی خبری خیابان مشتاق اول

به گزارش پایگاه خبری سرمایه گستران وبه به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، حسین کارگر اظهار داشت:‌ این طرح به طول ۶۰۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی هم‌اکنون در حال اجرا است.

وی در ادامه با بیان اینکه با نصب تابلو خبری، وضعیت ترافیک خیابان کمال اسماعیل به رانندگان در خیابان مشتاق اول اطلاع‌رسانی می‌شود، افزود: تابلو خبری «وی‌.ام‌.اس» تابلو دیجیتالی ترافیکی است که وضعیت موجود ترافیک را برای رانندگان مشخص می‌کند.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان بیان کرد: محل نصب این تابلو در مسیر مشتاق نرسیده به میدان خواجو است که ترافیک مسیر خیابان کمال اسماعیل را به رانندگان هشدار می‌دهد و آنان می‌توانند پیش از رسیدن به میدان مسیر جایگزین را مشخص کنند.

وی به هزینه ۲ میلیارد ریالی این تابلو اشاره کرد و ادامه داد: با اجرای عملیات فونداسیون و نصب پایه‌ها، تابلو مذکور نصب و راه‌اندازی شد.

کارگر در ادامه به سایر اقدامات ترافیکی سطح منطقه اشاره کرد و گفت: ‌پنج دوربین نظارت تصویری در پنج نقطه پرترافیک سطح منطقه با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال خریداری و نصب شد که به صورت اتوماتیک چراغ‌های راهنمایی این پنج نقطه را بر اساس ترافیک آن تنظیم و کنترل می‌کند.

وی در خصوص عملیات عمرانی تفکیک مسیر دوچرخه خیابان شهدای خواجو نیز اضافه کرد: در راستای اجرای طرح سه‌شنبه‌های بدون خودرو، عملیات عمرانی تفکیک دوچرخه از خودرو خیابان شهدای خواجو به طول ۶۰۰ متر با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا