پیشخوانعناوین اخبار

روندکاهش قیمت شکرآغازشد/ شکر داخلی شهریور به بازار می‌آید

به گزارش پایگاه خبری سرماه گستران،حسن عباسی معروفان میزان واردات شکر را در ۳ تا ۴ ماه اخیر، ۲۰۰ هزارتن اعلام کرد و بیان داشت: از این میزان، بخشی وارد کشور شده و بخشی از آن نیز بزودی وارد خواهد شد.

وی با بیان اینکه هفته گذشته ۵۵ هزارتن شکر در کشور توزیع شد، اظهارکرد: ۶۹ هزارتن از این محصول نیز دو روز قبل وارد بندر امام شده و در حال تخلیه و ترخیص است.

معاون بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی ایران افزود: هفته آینده یک کشتی حامل ۳۳ هزارتن شکر وارد کشور می‌شود؛ ضمن اینکه یک کشتی دیگر هم طی یک ماه آینده وارد خواهد شد.

عباسی معروفان با تاکید بر اینکه شکر هم در داخل موجود است و هم وارد می‌شود،عنوانکرد: ما هیچ کمبودی در این زمینه نداریم.

به گفته وی شرکت بازرگانی دولتی ایران در ۳۵ روز، ۱۵۰ هزارتن شکر در بورس کالا عرضه کرده است.

معاون بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی ایران از توزیع گسترده شکر طی روزهای آتی به بازار خبر داد و ادامه داد: از دهم شهریورماه نیز شکر تولید داخل وارد بازار می‌شود که همین امر نیز به احتکارکنندگان ضرر می‌زند.

عباسی معروفان درباره آخرین وضعیت قیمت این کالا در بازار نیز گفت: هفته گذشته قیمت شکر در بازار به ثبات رسیده بود و درحال حاضر نیز روند نزولی نرخ آن آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در روند فعلی نرخ شکر روزانه ۱۰۰ تا ۲۰۰ تومان کاهش دارد، بیان کرد: قیمت این کالا امروز یکشنبه نسبت به روز گذشته ۱۴۰ تومان ارزان شده است.  

م:مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا